כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סער מאוכזב

בנט מצהיר כוונות על הרכב הממשלה לאחר הבחירות

לכל אורך הקמפיין עד עתה, כוונותיו של יו"ר ימינה נפתלי בנט בכל הנוגע להרכב הממשלה לאחר הבחירות - היו מעורפלות | הבוקר, חמישה ימים לבחירות, מפרסם בנט לראשונה את תוכניותיו העתידיות ומצהיר כי לא יתמוך רטרואקטיבית בחוק צרפתי ובהגבלת כהונה

בנט מצהיר כוונות על הרכב הממשלה לאחר הבחירות
נפתלי בנט צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

‏חמשה ימים לבחירות, ויו"ר ימינה נפתלי בנט מצהיר לראשונה על כוונותיו בנוגע להרכבת הממשלה ותוקף את יאיר לפיד ואביגדור ליברמן.

בציוץ שפרסם הבוקר (חמישי) הוא כתב כי "זה או ימינה או בחירות חמישיות. הצבעה לימינה = הקמת ממשלת ימין שאכפת לה. לפיד, ביבי, מירי רגב, סער, איווט = בחירות חמישיות, פילוג, שנאת חינם, חרמות, כאוס פוליטי, סבל המוני".

בראיון לגלי צה"ל הוא תהה "‏ביבי בראש האשמים ב-4 מערכות הבחירות, אבל איווט ולפיד פחות?" והצהיר כי לא יתמוך רטרואקטיבית בחוק צרפתי ובהגבלת כהונה.

בתוך כך, בראיון לישראל היום התייחס יו"ר תקווה חדשה גדעון סער לשאלה האם יש הבנות שקטות בינו לבין בנט על היום שאחרי הבחירות וענה כי אין הבנה כזו.

"נכון להיום לא", אמר סער, "אבל אני מניח שבהמשך יהיה דיאלוג כזה. לצערי, בנט לא גילה עד עכשיו מחויבות לשינוי והוא מכשיר את הקרקע לכניסה לממשלה נוספת של נתניהו. אבל אם תהיה לבנט מחויבות לשינוי במדינת ישראל, אז יהיה שיתוף פעולה והוא יהיה שת"פ טוב. אני לעולם לא אשב עם נתניהו".

איווט ליברמן נפתלי בנט גדעון סער ביבי נתניהו בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד