ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
אין אדומות ואין כתומות

ביממה האחרונה: פחות מ-100 חולים חדשים במגזר

משרד הבריאות ממשיך ומעדכן מידי בוקר את מפת התחלואה מפולחת לפי מגזרים שונים. על פי נתוני המשרד נראה כי האיזון מול הנגיף נשמר, והתחלואה הכלל ארצית כמו זו המגזרית נשארת נמוכה 

ביממה האחרונה: פחות מ-100 חולים חדשים במגזר
חרדים עם מסכה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

7% בלבד מהתחלואה: בעוד ברחבי העולם מציינים בימים אלו, קצת יותר משנה מאז פרוץ הנגיף את תחילת הגל השלישי. בארצנו נמשך מבצע החיסונים במלוא עוזו. כאשר יותר מ-4 מיליון אזרחים כבר נמצאים בשבוע בשני לאחר החיסון השני.

בתוך כך, כמידי בוקר גם הבוקר (חמישי) דווחו וסיכמו במשרד הבריאות את מפת התחלואה הכלל ארצית, לצד זו המפולחת לפי המגזרים השונים. ועל פי נתוני משרד הבריאות, ביממה האחרונה, התחלואה במגזר עומדת על 97 חולים חדשים שהם 7% בלבד מסך התחלואה הכללי, לעומת 9% אחוזים אתמול. 

סך החולים החדשים הכלל ארציים ביממה האחרונה עומד על 1,468, וממוצע שבועי של 1,886 חולים חדשים מיד יום. נתונים מעודדים במיוחד לנוכח צעדי הפתיחה של המשק בשבועות האחרונים, והתחלואה הגואה בשאר מדינות העולם.

עוד דווח כי אחוז הבדיקות החיוביות במגזר החרדי עומד על 2.7, וממוצע שבועי של 3.6. מול 2.1% בדיקות חיוביות בחישוב ארצי, ומוצע שבועי של 2.9%.

ובעוד במגזר החרדי בוצעו 30.7 בדיקות על כל 10 אלף מבני המגזר, ונתון ממוצע שבועי של 36.7. בחישוב הארצי עומד סך הבדיקות על כל 10 אלף אזרחים על 77.14. וממוצע שבועי של 77.9.

עוד דווח הבוקר כי בחסדי שמיים אין נכון ליממה החולפת ערים אדומות או כתומות במגזר החרדי. קריית יערים ורכסים נקבעו כצהובות. כל השאר, אלעד עמנואל ביתר עילית בני ברק ומודיעין עילית צבועות בירוק מבורך.

קורונה המגזר החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד