כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
5 ימים לבחירות

לפיד תוקף: "נתניהו שבוי בידי עסקנים חרדים"

יו"ר "יש עתיד" ח"כ יאיר לפיד לכתבת לענייני מפלגות של "ישראל היום" דניאל רוט אבנרי: "אם לא ננצח, זו תהיה ממשלה של חסידי הרוצח ברוך גולדשטיין". הוא הוסיף כי "הצד השני רוצה ממשלה של חושך וחסינות"

לפיד תוקף: "נתניהו שבוי בידי עסקנים חרדים"
יאיר לפיד צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ימים ספורים לפני הבחירות לכנסת ה־24, יו"ר "יש עתיד", שמיעט להתראיין לאחרונה, עולה להתקפה. "יש עתיד היא חומת הברזל מפני האסון של הממשלה הבאה של נתניהוץ לא נסכים שהילדים שלנו יהפכו לאזרחים סוג ב'. ליצמן, דרעי, סמוטריץ' ובן גביר לא יקבעו לילדים שלנו את ערכי המדינה הזו. זאת הסיבה שאנו חייבים לנצח ביום שלישי. רק יש עתיד גדולה תמנע מהם להשתלט על המדינה. לא ניתן להם להקים פה ממשלת חושך וגזענות".

לפיד קיים כנס פעילים אחרון לפני הבחירות, ואמר כי "אנחנו יכולים לנצח את הבחירות האלה. אנחנו נאבקים על המנדט ה־61. כל השנתיים האלה מתנקזות למנדט אחד. מי שיהיה מספיק נחוש, יביא אותו. אם נעבוד נכון וקשה, אם נשכנע את המתלבטים, אפשר לנצח את הבחירות האלה".

בהמשך, תקף לפיד את ממשלת "ימין על מלא" של נתניהו: "אם לא נקים את הממשלה הבאה, אם נתניהו ינצח חלילה, הוא יקים את ממשלת ליצמן, דרעי, סמוטריץ' ובן גביר. זו הממשלה היחידה שיש לו. זה ההרכב שהוא קורא לו ממשלת 'ימין על מלא'. ממשלה לא ציונית, שבה הליכוד נשלט באופן מוחלט. נתניהו שבוי בידי עסקנים חרדים ובידי הגורמים הכי קיצוניים בחברה הישראלית. ממשלה של חסידי הרוצח ברוך גולדשטיין".

לפיד פנה למתלבטים ואמר כי "אני רוצה להגיד לכל המתלבטים שהצד השני לא מתלבט. הם כבר החליטו. הם רוצים ממשלה של חושך, חסינות וחיסול הדמוקרטיה".

בהתייחסות למפלגות מגוש המרכז־שמאל שנמצאות סביב אחוז החסימה, אמר כי "אני מכבד מפלגות קטנות ואת עקרונותיהן. הן יהיו שותפות בכל ממשלה שנקים, אבל שינוי אמיתי מביאות רק מפלגות גדולות".

יאיר לפיד בנימין נתניהו בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד