י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פנתה בווטסאפ האישי

רגב ביקשה מבנט לחתום: "קיוויתי שתתפטרי"

השרה מירי רגב הגתה גימיק בו שלחה לנפתלי בנט הודעת אישית לטלפון עם דרישה ממנו לחתום על מסמך בו הוא מתחייב לתמוך בנתניהו להקמת הממשלה. בנט לא התבלבל והשיב לה בעקיצה

רגב ביקשה מבנט לחתום: "קיוויתי שתתפטרי"
נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בישורת האחרונה לקראת הבחירות בעוד 5 ימים, בליכוד מנסים לשתות את הקולות של נפתלי בנט. היום יזמה השרה מירי רגב גימיק בניסיון לחדד את ההבדלים בין המפלגות - וחטפה מתקפה מנפתלי בנט.

השרה מירי רגב שיגרה לנפתלי בנט הודעת ווטאספ וצירפה לה מסמך נאמנות להקמת ממשלת ימין, עם דרישה מבנט שיחתום עליו. במכתב היא כתבה: "אני החתום מטה נפתלי בנט מתחייב בזאת לבוחרי כי לא אהיה חלק ממשלת שמאל בראש יאיר לפיד בשותפות עם גדעון סער".

עוד בקשה רגב מנפתלי בנט להתחייב כי "אתמוך בהקמת ממשלת ימין יציבה בראשותו של מנהיג מחנה הלאומי בנימין נתניהו", כשמטרתה של שרת התחבורה רגב לחדד את זה שנפתלי בנט מסרב להצהיר במי יתמוך להרכבת הממשלה.

רגב שיגרה את המסמך לטלפון האישי של נפתלי בנט, והאחרון השיב לה: "מירי- כבר קיוויתי שאת מודיעה על ההתפטרות שלך בגלל מחדש המוטציות בנתב"ג". עוד הוסיף בנט בעקיצה, "תגידי, יש רגע שאת אשכרה דואגת לבני אדם ולא עושה פוליטיקה?, רבאק, אנשים פה קורסים".

רגב השיבה לבנט בהודעה חוזרת, "בנט אל תתחמק. אני מבינה שקשה לך להתגרש מלפיד אבל התשובה פשוטה: חותם אי לא חותם?". היא הוסיפה, "האם אתה ממשיך להיות קבלן הקולות וסוכן השטח של לפיד או שאתה מתחייב לתמוך ולשבת בממשלת ימין בראשות נתניהו?".

נפתלי בנט מירי רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד