י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כיצד נכשלנו

ראש ישיבת 'אור החיים': "הם אמרו, 'חבל שגירשנו את הערבים'". צפו

ראש מוסדות 'אור החיים' ראש הישיבה הגאון רבי ראובן אלבז התייחס במהלך 'כינוס חירום וזעקה' של מפלגת ש"ס ועמד על היחס אותו קיבלו עולי ארצות המזרח. "חבל שגירשנו מפה את הערבים והבאנו ערבים חדשים ממרוקו מעיראק מתימן"

ראש ישיבת 'אור החיים': "הם אמרו, 'חבל שגירשנו את הערבים'". צפו
הגאון הרב ראובן אלבז בכינוס צילום: ישי ירושלמי

במהלך כינוס בחירות שנערך אמש (רביעי) בהשתתפות חברי הכנסת והשירים של סיעת ש"ס ובראשות מועצת החכמים, בנשיאות ראש הישיבה חכם שלום כהן, נאם ראש ישיבת 'אור החיים' הגאון רבי ראובן אלבז וזעק על החיוב של ההצבעה הנכונה ב'יום הבוחר' בשבוע הבא.

בתוך דבריו אמר הרב אלבז: "הם עומדים ומדברים ברי גלי! אחד הפרופסורים שבהם התבטא שאבא שלו אמר, אחד מהאנשים שהגיעו לפה לארץ. חבל שגירשנו מפה את הערבים והבאנו ערבים חדשים ממרוקו מעיראק מתימן. שמעתם? כך הוא אמר, עפרא לפומיה".

"חבל. לא לזה התכוונו", הוסיף הרב לצטט והבהיר: "וכך הם רוצים, התכוונו להקים מדינה אחרת בכלל לא עם הסוגים הללו זה סוגים שונים חס ושלום".

כיצד נכשלנו? מי ישמע דברים כאלו דוקרניים וימשיך להיות באדישות" זעק ראש מוסדות 'אור החיים' בכאב בכנס הבחירות. והוסיף: "'מי יקום לי עם נביאים מי יתייצב לי עם פועלי און' זו השעה. אנחנו יש לנו אמונה".

לסיום אמר הרב אלבז וציטט את חכם שלום: "ראש הישיבה שיחי' אמר מילה אחת: זה ביום עשור לחודש, 'תיקחו', ובעזרת השם אולי נזכה, אם אנחנו נזכה, ונרים קרנה של תורה ביום הזה ויהיה קידוש שם שמיים ביום הזה".

הרב אלבז תנועת ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד