י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"תאונה מחרידה"

החסיד נפל מהסגווי, ויפוצה בכחצי מיליון ש"ח

חרדי תושב בית שמש, יפוצה בכחצי מיליון שקלים - שנתיים וחצי לאחר שנפל במהלך רכיבה על 'סגווי' | בעקבות התאונה, הוא פונה לבית החולים ושם נותח בעקבות שברים ברגלו | כעת, לאחר הפיצוי הוא מספר: "התאונה הייתה מחרידה. הרגל שלי נשברה באופן קשה ביותר, סבלתי רבות"

החסיד נפל מהסגווי, ויפוצה בכחצי מיליון ש"ח
סגווי. אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

כחלק מהסכם פשרה שהציע בית המשפט, יפוצה אדם חרדי בשנות ה-30 לחייו בכחצי מיליון ש"ח, לאחר שבמהלך רכיבה על 'סגווי' (רכינוע) החליק ונפצע. כתוצאה מהנפילה, נגרמו לו מספר שברים ברגלו.

האירוע התרחש לפני כשנתיים וחצי, אז יצא התובע, חסיד בעלזא כבן 35 תושב בית שמש לטיול גיבוש מטעם מקום עבודתו בנתניה. הטיול כלל מספר אטרקציות אתגריות ובין היתר טיול סגויי לאורך הטיילת. הטיול נערך במשך כשעה, אלא שלרוע מזלו, מספר דקות לקראת סוף המסלול, הוא מעד ונחת על הקרקע בעוצמה רבה.

כתוצאה מהמעידה, שבר התובע את הברך ואת האגודל. תוך שהוא נאנק מכאבים עזים, אמבולנס של מד"א שהוזמן למקום פינה אותו בדחיפות לבית החולים 'לניאדו' שם הוחלט שיש לנתחו. מסיבות טכניות, הוא ביקש לעבור לבית החולים שערי צדק ושם נותח. במהלך הניתוח, קובעו שבריו באמצעות פלטינות וברגים.

לאחר ששוחרר, הוא החל בתהליך שיקום ארוך ונעדר ממקום עבודתו למשך כחצי שנה. במקביל, נאלץ לתפקד כאב לחמישה ילדים. התובע פנה לעו"ד דניאל שריד, אשר מתמחה בתאונות ודיני נזיקין ולאחר בירור, עלה כי הסגווי מבוטח בביטוח חובה ועל כן יש ליעקב ממי להיפרע.

עו"ד דניאל שריד. צילום: סטודיו חצואל

לאחר כשנה מיום החלמתו, החל ההליך המשפטי ובסופו של יום הוחלט כי הוא יפוצה בסך של 542,000 ש"ח. "התאונה הייתה מחרידה", מספר יעקב, החרדי שהיה מעורב בתאונה ויפוצה במאות אלפי שקלים. "הרגל שלי נשברה באופן קשה ביותר, סבלתי רבות. לצערי אני סובל מצליעה קלה ומצלקת ארוכה על הברך אבל ב"ה אני משתדל לחזור לפעילות חרף הקשיים".

"שמחתי לדעת שניתן היה לתבוע את הסגווי ולקבל פיצוי", הוא מוסיף. "כלל לא ידעתי זאת עד שהתייעצתי. הטיול היה מרשים ונהנו מאד, אך הסיום היה צורם ונשארה לי טראומה ולכן לא אעלה בשנית על הכלי בשנית".

עו"ד דניאל שריד מסר ל'בחדרי חרדים': "מבחינה ביטוחית, נחשב הסגווי לרכב לכל דבר ועניין ויש לבדוק שטרם השימוש בו, הכלי מבוטח בביטוח חובה. אני ממליץ לכל משתמש לבדוק היטב האם הכלי מבוטח וישנו כיסוי ביטוחי מתאים וזאת טרם השימוש. למזלו של מרשי, הכלי בו נסע היה מבוטח ועל כן ניתן היה ממי להיפרע. בשקלול נתוני התיק, השגתי ליעקב פשרה מעולה בסך כולל של למעלה מחצי מיליון ש"ח".

סגווי פיצויים נתניה בעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד