י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
עימות בגוש

נתניהו: "תתחייב לשבת בלי לפיד" - בנט משיב

נתניהו לוחץ על בנט עם עוד סרטון שבו דרש ממנו להתחייב לא לשבת ולא לתת רוטציה ללפיד: "מה שהמדינה צריכה זה ממשלת ימין" | בנט, בינתיים, התחייב לראשונה בלי רוטציה: "אצלי לערכים יש משמעות" • צפו

נתניהו: "תתחייב לשבת בלי לפיד" - בנט משיב
נפתלי בנט/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90/מארק ישראל סאלם, לע"מ

פחות מחמישה ימים לבחירות והקרב על קולות הימין נמשך ללא ערף, כאשר לראשונה מאז תחילת מערכת הבחירות, יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט התחייב שלא לתת רוטציה בראשות הממשלה ליאיר לפיד.

"אני מתחייב לא לתת לביבי, מירי רגב, איווט ללפיד לגרור אותנו לבחירות חמישיות. כמובן אני לא אהפוך את לפיד לראש ממשלה - עם רוטציה או בלי רוטציה כי אני איש ימין. ואצלי לערכים יש משמעות", טען בנט.

בנוסף, תקף את נתניהו ו'הליכוד: "מר נתניהו, אני לא חותם לך על שום מסמכים כי אני לא עובד אצלך, אלא אצל העם הנפלא שלנו, ששלחת את מירי רגב לקרוא להם שונאי אדם".

דבריו של בנט מגיעים לאחר שנתניהו הפיץ היום סרטון שבו הוא קורא ליו"ר 'ימינה': "לפני שלושה ימים ביקשתי ממך להתחייב לשבת בלי לפיד ובלי רוטציה, אבל אתה מתחמק כי אתה רוצה להיות ראש ממשלה עם 8-10 מנדטים".

"אצלי לא תהיה רוטציה לראשות ממשלה, כי הכלכלה שלנו לא מאפשרת דבר כזה. לכן אתה מתכנן לעשות רוטציה על ראשוץ הממשלה עם לפיד. אסור שמדינת ישראל תלך בדרך הזאת. המדינה שלנו צריכה ממשלת ימין בראשותי", סיכם נתניהו.

בתוך כך היום פורסם סקר של באתר 'מאקו', שבו נפתלי בנט יורד לנתון חד ספרתי עם 9 מנדטים בלבד, כך גם סער. מנגד נתניהו מתחזק ל-31 מנדטים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו יאיר לפיד נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד