י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"במטרה לסחוט"

בתאגיד גנזו ראיון עם נתניהו; בליכוד מאיימים לפנות לביהמ"ש

עורך הדין של הליכוד שיגר מכתב אזהרה למנכ"ל תאגיד השידור הציבורי בו הוא מתריע כי באם לא ישדרו בערוץ לקהל הערבי את הראיון שהוקלט עם נתניהו, בליכוד יעתרו לבית המשפט בנושא

בתאגיד גנזו ראיון עם נתניהו; בליכוד מאיימים לפנות לביהמ"ש
בנימין נתניהו צילום: Tomer Neuberg/Flash90

נדמה כי במערכת הבחירות הנוכחית אחד הנושאים המרכזיים שנידונים בכלי התקשורת הוא הראיונות הרבים שמעניק ראש הממשלה נתניהו. תחילה זעמו בערוץ 13 כאשר ראש הממשלה הגיע במפתיע לאולפנה של יונית לוי המתחרה, והטילו חרם על אנשי הליכוד בערוץ, חרם שהחזיק מעמד עד הגעתו של נתניהו לתוכנית 'המטה המרכזי' בהגשת אילה חסון.

בתחילת השבוע טענו במטה הליכוד כי ראש הממשלה ביקש להתראיין לערוצי הנישה של התאגיד שפונים לקהל הרוסי והערבי אך נענה בשלילה. הסיבה, כך הסבירו, היא בגלל שראש הממשלה "דילג" על המהדורה המרכזית של הערוץ והעדיף אחרות על פנייה.

אמש (רביעי), דווח כי ראש הממשלה בכל זאת העניק ראיון ל'מכאן' ערוץ בבעלות התאגיד הפונה למגזר הערבי, ראיון שהיה אמור להתפרסם היום, אך מתברר כי בתאגיד החליטו באופן מפתיע לגנוז את הראיון המדובר.

בחשבון הטוויטר של 'הליכוד' צוייץ הערב: "סיפור מדהים: הנהלת תאגיד השידור הציבורי החליטה לגנוז ראיון שנערך אתמול עם ראש הממשלה נתניהו עבור תחנת ״מכאן״ בערבית. בתאגיד אף סירבו בימים האחרונים לראיין את ראש הממשלה נתניהו ברשת ב׳ ובתחנת הרדיו בשפה הרוסית רק"ע, זאת כדי ״לסחוט״ ראיון עם ראש הממשלה למהדורת החדשות שלהם".

עוד הוסיפו מהליכוד, כי "זוהי התנהלות שערורייתית ופוליטית של הנהלת תאגיד השידור הממומן מכיסם של אזרחי ישראל. אם התאגיד יגנוז את הראיון ולא ישדרו - הליכוד יעתור עוד הלילה לבית המשפט בדרישה לפרסום החומרים לאלתר".

במכתב ששיגר עו"ד אבי הלוי המייצג את הליכוד, למנכ"ל 'תאגיד השידור הציבור' אלדד קובלנץ, הוא מאיים כי באם השידור לא ישודר, בליכוד יעתרו בנושא לבית המשפט.

תאגיד השידור הציבורי בנימין נתניהו אלדד קובלנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד