י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חפצים יקרי ערך

בבית הקפה: גנב את תיקה של חברת הכנסת - ונעצר

חברת הכנסת ויו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה, גילתה אמש במהלך ישיבה בבית קפה בתל אביב, כי התיק שהיה ברשותה נגנב על ידי אלמוני | לאחר שהגישה תלונה במשטרה, היום נעצר החשוד, בשנות ה-60 לחייו, ומחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו

בבית הקפה: גנב את תיקה של חברת הכנסת - ונעצר
מעצר. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חשוד כבן 60, תושב תל אביב, נעצר היום בחשד כי גנב את מבית קפה בעיר, את התיק של חברת הכנסת מיקי חיימוביץ המשמשת כיו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה מטעם מפלגת כחול לבן.

חיימוביץ, שלא מתמודדת בבחירות הקרובות שייערכו השבוע, הגישה תלונה במשטרה לאחר שהבינה כי תיקה ובו מסמכים רבים וכרטיסי אשראי - נגנב על ידי אלמוני. האירוע התרחש אתמול (שישי) בבית קפה ברחוב מסריק בעיר והמשטרה פתחה בחקירה.

היום, כאמור, נעצר החשוד ומחר הוא צפוי להגיע לדיון בעניינו בבית משפט השלום בעיר. מהמשטרה נמסר כי "אתמול נפתחה חקירה, עם קבלת תלונה בחשד לגניבת תיק מבית קפה בכיכר מסריק בתל אביב. התיק הכיל כרטיסי אשראי, מפתחות ושאר מסמכים".

"בתוך כך", ציינו במשטרה, "שוטרי תחנת לב תל אביב איתרו היום את החשוד בגניבה, בשנות ה-60 לחייו תושב ת"א, ובהתאם לצורכי חקירה וממצאיה יובא מחר (ראשון) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בת"א".

גנב בית קפה מיקי חיימוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד