ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
להתענג בחג

להקל על בני התורה: סבסוד חסר תקדים למחירי העופות ב'אשפר'

שולחן עורך: מתוך מטרה להקל על ציבור בני התורה האברכים ומשפחות ברוכות ילדים, ובהתאם להוראת מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, יוצאת חברת הבשר 'אשפר' במבצע חסר תקדים לסבסוד מחירי העופות

להקל על בני התורה: סבסוד חסר תקדים למחירי העופות ב'אשפר'
עופות לחג צילום: מתוך אתר אשפר

ימי חג הפסח המשמשים ובאים, מביאים איתם גם הוצאות מרובות בכפל כפלים מכל ימות השנה, והעול הכלכלי משתרג על צווארי האברכים ובני התורה, ובפרט בשנה זו, כאשר המצב הכלכלי מחריף בעקבות משבר הקורונה.

מתוך דאגה לבני התורה והמשפחות ברוכות הילדים, הורה מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, לראשי חברת הבשר 'אשפר' העומדת תחת ההשגחה המהודרת והמוקפדת של בד"ץ נווה ציון בנשיאותו של מרן ראש הישיבה, לעשות ככל שביכולתם על מנת להוזיל את המחירים, כדי להקל על האברכים ולאפשר להם לרכוש את המוצרים במחיר שווה לכל נפש המתאים לכיסם.

בעקבות כך יצאו בחברת הבשר 'אשפר' בשיתוף פעולה עם 'דרך המלך', הקו של עולם התורה, הפועל בכל ימות השנה למען בני התורה, וארגון 'חסד לאלפים' – במבצע מיוחד וחסר תקדים במחירי העופות.

ניתן להזמין כאן עופות לחג>>>


מבצעי פסח

באשפר הכריזו על מבצע 'עופא דפסחא', החל מיום ראשון ח' ניסן ועד יום חמישי י"ב בניסן (21-25.3.2021), במסגרתו יסובסדו בצורה משמעותית מחירי מוצרי העופות. כך למשל מחיר קרטון עוף קפוא יעמוד על 17.90 ₪ בלבד לק"ג, קרטון חזה עוף במחיר של 23.90 בלבד לק"ג ועוד מבצעים.

ראשי חברת הבשר 'אשפר' אומרים: "אנחנו פועלים באופן קבוע על מנת להוזיל ככל יכולתנו את מחירי הבשר והעוף עבור בני התורה, ובשנה האחרונה בשל משבר הקורונה, אף יצאנו בשורת מבצעים מיוחדים, בהתאם להוראת מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן. כעת עם פרוס חג הפסח, עשינו מאמץ כפול, ויחד עם דרך המלך וחסד לאלפים שנתרמו לעניין, הצלחנו בסייעתא דשמיא להביא למחירים זולים במיוחד באופן חסר תקדים במוצרי העוף, כך שכלל הציבור והאברכים היקרים, יוכלו לרכוש לכבוד החג במיטב שבמיטב ובמחיר שבהישג ידם".

ניתן להזמין כאן עופות לחג>>>

עופות אשפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד