י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הזיגזג של שי

פרש מכחול לבן, הצטרף ליעלון וכעת תומך שוב בגנץ

לאחר שפרש מכחול לבן וחבר ליעלון תוך שהוא מטיח האשמות קשות בבני גנץ, יזהר שי שנותר לבסוף מחוץ למירוץ לכנסת, מביע הערב תמיכה בלא אחר מאשר יו"ר כחול לבן בני גנץ ולא ביאיר לפיד מנהיג הגוש

פרש מכחול לבן, הצטרף ליעלון וכעת תומך שוב בגנץ
יזהר שי / בני גנץ צילום: מתוך פייסבוק / תומר נויברג, פלאש 90

יזהר שי, מי שהיה מבכירי 'כחול לבן' וכיהן מטעמה כשר המדע והטכנולוגיה וחבר קבינט הקורונה, עם היציאה לבחירות ערק והצטרף למפלגת תל"ם של משה בוגי יעלון, שלבסוף לא הגישה את רשימתה לכנסת ה-24, וכעת הוא מודיע על תמיכה בכחול לבן, שוב.

"ביום שלישי הקרוב אצביע עבור כחול לבן בראשות בני גנץ. לא רק כי הלב שלי אומר שזה הדבר הנכון, לא רק כי חשוב לי שבני גנץ, פנינה תמנו שטה, חילי טרופר, מיכאל ביטון, אורית פרקש-הכהן, אלון שוסטר, איתן גינזבורג ואנשי כחול לבן אחרים יהיו בכנסת הקרובה. אלא גם, כי אם הם לא יהיו שם תוקם בישראל ממשלת ימין קיצונית, שתתבסס על קואליציה הנתונה לחסדיהם של גזענים ובעלי דעות ימניות קיצוניות ומסוכנות", כתב יזהר שי בפוסט מפורט בפייסבוק.

בדבריו המפורטים של מי שהיה בכיר ב'כחול לבן', כתב השר הפורש שי, "אני מסכים שיש עתיד גדולה וחזקה היא אכן חשובה לגוש המרכז-שמאל. אבל היא תהיה חסרת משמעות ונטולת כוח מיקוח אמיתי אם בני גנץ לא יהיה שם ביום שאחרי הבחירות הקרובות. אז בהחלט, אם הלב שלכם שם, הצביעו עבור יאיר לפיד ואנשיו - כי הם טובים, ראויים, ערכיים ויעשו עבודה מצויינת עבור כולנו. אבל אל תהססו להצביע עבור העבודה, מרצ וכחול לבן".

"כי בלעדיהן", הבהיר השר לשעבר שי, "אין באמת משמעות ליש עתיד הגדולה ואין סיכוי לניצחון. יכול להיות שאנחנו כועסים על ההם שלא התאחדו ביניהם או על אלה שלא פרשו, אבל זה כבר לא משנה עכשיו. זו העת להצביע נכון ולתת סיכוי אמיתי להחלפת השלטון בישראל. כי הגיע הזמן".

יצוין כי לעומתו, יו"ר מפלגתו כיום משה בוגי יעלון, הביע דווקא תמיכה ביו"ר יש עתיד יאיר לפיד.

מפלגת כחול לבן בני גנץ משה יעלון יזהר שי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד