י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המשטרה חוקרת

פעם שנייה בשבוע: 'חפץ חשוד' הוצמד לרכב שב"ס

המשטרה פתחה בחקירה לאחר שהבוקר התגלה "חפץ חשוד" שהוצמד לחלון רכב שב"ס שחנה בעיר קרית גת | לפני שבוע אירע מקרה דומה בעיר באר שבע | בשני האירועים הוצמד החפץ לחלון הרכב ורוססו כתובות גרפיטי

פעם שנייה בשבוע: 'חפץ חשוד' הוצמד לרכב שב"ס
רכב שב"ס, ארכיון צילום: נתי שוחט, פלאש 90

בפעם השנייה בשבוע האחרון, אלמונים הצמידו הבוקר (שני) "חפץ חשוד" לרכב של שירות בתי הסוהר שחנה בעיר קרית גת. במקביל, על הרכב רוססו כתובות גרפיטי. בארגון מודאגים מהתופעה החדשה שמטרתה ככל הנראה להלך אימים נגד הסוהרים מצד גורמים עבריניים.

משירות בתי הסוהר נמסר כי הבוקר התגלה חפץ חשוד על חלון רכב הסעה של יחידת 'נחשון' של שב"ס אשר חנה בעיר קרית גת ועל צדו של הרכב רוססה כתובת גרפיטי. "חבלן משטרה שהוזעק למקום פינה את החפץ החשוד", הוסיפו בשב"ס. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

בטקס החלפת פיקוד מחוז צפון של שירות בתי הסוהר בשבוע שעבר, התייחס השר לביטחון פנים לניסיונות האיומים נגד אנשי השב"ס ואמר: "בשבוע האחרון היינו עדים לאירוע חמור במסגרתו אוים אחד מאנשי שירות בתי הסוהר, ומבלי להיכנס לנבכי החקירה, אומר אך זאת: אני מצפה ומאמין שהמשטרה עוד תביא אותו, אזוק, אל בין כתלי שב"ס".

האירוע הקודם התרחש ביום שני בשבוע שעבר, אז, בדפוס פעולה דומה, התגלה חפץ חשוד על חלון רכב של שב"ס אשר חנה בעיר באר שבע. על צדו של הרכב רוססה כתובת גרפיטי.

שב"ס חפץ חשוד איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד