א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"אנחנו במגמת עלייה"

יפעת שאשא-ביטון תוקפת: "בנט לחוץ - מגיב כמו ילד"

על רקע העימותים בין שתי המפלגות, מועמדת 'תקווה חדשה' תקפה את נפתלי בנט וטענה כי הוא לחוץ: "הוא יורה לכל כיוון" | בנוסף דחתה את השמועות כי הם בירידה: "אנחנו במגמת עלייה"

יפעת שאשא-ביטון תוקפת: "בנט לחוץ - מגיב כמו ילד"
נפתלי בנט/גדעון סער צילום: יונתן זינדל/תומר נויברג, פלאש 90

בעקבות הטענה של בנט, כי סקריו הפנימיים מצביעים על ירידה דרמטית של סער, היום (שני) מועמדת 'תקווה חדשה' יפעת שאשא-ביטון תקפה אותו.

"מה שאנחנו ראינו אתמול זה פייק ניוז שיצא מבנט, שמעיד על כך שהוא לחוץ", טענה ב'חדשות 13' והמשיכה, "אנחנו שוב רואים שכשבנט לחוץ הוא מגיב כמו ילד, בהיסטריה ויורה לכל כיוון".

"גדעון סער הוא חזק. אנחנו רואים את מגמת העלייה. בנט חוזר בחזרה לחיקו של נתניהו. אנחנו יכולים לנצח את תרבות השקר", הוסיפה.

על שיתוף פעולה אפשרי עם 'ימינה' לאחר הבחירות, אמרה שאשא-ביטון: "אנחנו נדע לחלץ את בנט מנתניהו אם הוא לא ישלים לו ל-61. נדע לחבר את כולם. סער הוא היחיד שיכול להביא את כולם לממשלה".

"הוא שותף לגיטימי לממשלה. אנחנו עכשיו קוראים לו להצהיר כי יצטרף לממשלת השינוי, אבל כרגע הוא סגור עם נתניהו. אנחנו נוכל להביא מהפך במדינת ישראל", הוסיפה שאשא ביטון.

כאמור, אתמול טען יו"ר 'ימינה' כי סער מתקרב לאחוז החסימה: "הוא בספק יעבור את אחוז החסימה, זה מפלגת אווירה שכבר התפוגגה", אמר בגל"צ.

בנוסף, בנט פנה אל מצביעיו של גדעון: "מצביעי סער הם אנשים טובים. הם מצביעי ימין שרוצים שינוי. אני קורא להם להפקיד את האמון שלהם אצלנו. אני רואה מעבר מעליהם אליי כי אני בא לעבוד".

יפעת שאשא ביטון גדעון סער נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד