י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
יכריע את הבחירות

נתניהו פונה לבנט: בטל ההסכם עם סער

בנימין נתניהו מנסה אולי בצעד אחרון לפני פתיחת הקלפיות להעביר את בנט אליו על מלא ובטוח. הערב פנה בסרטון לאחרון בדרישה שיבטל את הסכם העודפים עם גדעון סער לאחר זה הצהיר היום כי לא ישלול רוטציה עם לפיד • צפו

נתניהו פונה לבנט: בטל ההסכם עם סער
נפתלי בנט ובנימין נתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

9 שעות לפתיחת הקלפיות, ראש הממשלה בנימין נתניהו פונה הערב (שני) אל יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, מי שיכריע את גורל הבחירות, ומבקש ממנו לבטל את הסכם העודפים שנחתם בין 'ימינה' ל'תקווה חדשה' של גדעון סער.

מדובר בהסכם משמעותי, שכן בעוד בנט נספר בגוש הימין וסער נספר בגוש 'רק לא ביבי', אל מול התיקו בין גוש הימין לגוש ה'רק לא ביבי', הסכם העודפים עלול להעביר את המנדט המכריע מגוש הימין לגוש השני.

ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה בסרטון אל נפתלי בנט, "גדעון סער אמר היום בצורה מפורשת שהוא מוכן לעשות רוטציה עם יאיר לפיד, אני קורא לנפתלי בנט: בטל מייד את הסכם העודפים שיש לך עם גדעון סער"

נתניהו הסביר את דרישתו והתריע כי "אחרת אתה מעביר קולות מימין ללפיד". נתניהו ציין לסיום, "חסרים לנו שני מנדטים ואנחנו מקימים ממשלת ימין בלי לפיד ובלי רוטציה".

נפתלי בנט הגיב לו בציוץ בטוויטר וכתב, "נתניהו - בטל את הסכם שיתוף הפעולה הסודי שלך עם מנסור עבאס שהופך את ישראל לבת ערובה של התנועה האיסלמית".

בנימין נתניהו נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד