כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מתייצבת פעם ראשונה למבחן

סער ביציאה מהקלפי: "יום מרגש, אפשרות לעשות שינוי"

עד עכשיו הוא נאלץ להוביל את רשימתו לבדו. להכריז על הקמתה, לגייס ולגבש את הרשימה. ואף להתמודד עם העלייה והקריסה בסקרים. הבוקר עברה המלאכה לקבלת אימון הבוחר | התקווה החדשה תתממש?

סער ביציאה מהקלפי: "יום מרגש, אפשרות לעשות שינוי"
סער בקלפי צילום: יואב דודקביץ, קמפיין תקווה חדשה

ימים לא קלים עברו על גדעון סער, יו"ר מפלגת תקווה חדשה מאז ההכרזה על הריצה העצמאית, ריכוז הרשימה. וההתמודדות עם האכזבות והמחמאות בסקרים. הבוקר (שלישי) הגיע סער לקלפי להצביע למפלגה שבראשותו המתייצבת לראשונה למבחן הציבור.

בדברים שנשא ביציאה מהקלפי אמר: "תקווה חדשה מתייצבת פעם ראשונה למבחן ולבחירה של אזרחי ישראל עם דרך ברורה ותקווה גדולה לעתיד. זה יום מרגש ומאד חשוב לאזרחי ישראל כי היום יש לנו אפשרות לצאת ממבוי סתום של שנתיים עם ארבע מערכות בחירות ולעשות שינוי".

עוד הוסיף סער: "השינוי תלוי בהצבעה לפתק ת׳ לתקווה חדשה. כל שאר הפתקים לא עשו שינוי בשנתיים האחרונות ולא יכולים לעשות שינוי. רק תקווה חדשה יכולה לאחד ולחבר ולהוציא את ישראל לעתיד טוב יותר. קורא לאזרחי ישראל צאו להצביע תקווה חדשה! שימו ת׳ בקלפי!".

מוקדם יותר הבוקר כתב סער בחשבון הטוויטר שלו: ‏"אזרחי ישראל, זהו יום הסטורי שמאפשר לנו להשפיע על עתיד ישראל. לפני שלושה וחצי חודשים יצאתי לדרך על מנת להביא שינוי למדינתנו האהובה. אפשר וצריך להביא את השינוי. זה תלוי רק בנו. תביאו את המשפחה, את החברים. שכנעו את המתלבטים. השינוי בהישג יד".

עוד הוסיף: "‏זה או שינוי או ביצור שלטון יחיד ותרבות השקר. זה או ממשלה למען אזרחי ישראל או ממשלה למען נתניהו והאינטרסים שלו".

גדעון סער בחירות 2021 מפלגת תקווה חדשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד