י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הסתה בקלפי

ליברמן ויש עתיד מתריסים: החרדים נוהרים לקלפיות

הסתה מקוממת: יו"ר ישראל ביתנו הידוע כמי שהקצין בתקופה האחרונה את התבטאויותיו כלפי הציבור החרדי, יוצא הבוקר בקריאה לאזרחי ישראל לצאת ולהצביע כיוון שלדבריו "החרדים נוהרים לקלפיות" | צפו

ליברמן ויש עתיד מתריסים: החרדים נוהרים לקלפיות
ליברמן מצביע צילום: Gershon Elinson/Flash90

בשיא יום הבחירות: בישראל ביתנו וביש עתיד מנסים לעודד הצבעה על ידי התרסה כנגד הציבור החרדי ומעודדים את המצביעים העייפים לבוא אל הקלפי בהסתה נגד הציבור החרדי.

יו"ר ישראל ביתנו הגיע בשעה האחרונה למרכז תל אביב שם אמר כי "החרדים נוהרים לקלפיות, עכשיו תורם של החילונים ללכת ולהצביע", לדבריו, "אני מקווה שכל האנשים שיושבים כאן כבר הצביעו או שבדרך להצביע, הכי חשוב הציבור החילוני יצא להצביע".

עוד אמר ליברמן: "בבחירות האחרונות כ-1,200,000 איש בערים עם רוב חילוני מובהק לא הגיעו לקלפי. אני קורא לכם תלכו להצביע. רק כאן בתל אביב כמעט 5 מנדטים בבחירות הקודמות לא באו להכריע".

מוקדם יותר שיגרו גם ביש עתיד הודעה ברוסית עם מסר דומה, קודם לכן אמר יו״ר יש עתיד כי "בסוף הכול מתנקז לשתי אפשרויות, ושתי אפשרויות בלבד - או יש עתיד גדולה או ממשלה של חושך", תוך שהוא מכנה את הממשלה עם החרדים כממשלה שתביא "גזענות", והסית עוד כי הממשלה החרדית "תיקח את הכסף של אנשים עובדים ותעביר אותו לאנשים שלא עובדים. שלא תעבוד בשביל הציבור האמיתי שמחזיק את המדינה הזאת בחיים - האנשים שעובדים, משלמים מיסים , משרתים בצבא".

סגן השר אורי מקלב המגיב במהלך ביקור במטה דגל התורה בבית שמש לדברי ליברמן, "ליברמן גזען ורודן, כולם צריכים להוקיע אותו, ליברמן הוא סכנה, את התשובה ניתן בקלפי".

הסתה יש עתיד ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד