י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"ראו את השנאה"

בשובו מהקלפי: הנהג תקף צעיר חרדי - והושעה | צפו

תיעוד חמור: נהג אוטובוס של חברת 'אפיקים', תועד הבוקר כשהוא תוקף צעיר חרדי לאחר שזה סימן לו לעצור בתחנה | הצעיר, שהגיע לבני ברק במטרה לממש את זכותו הדמוקרטית ולהצביע, הותקף באלימות על ידי הנהג ונפצע בפניו | לאחר פניית סגן השר אורי מקלב וח"כ יעקב טסלר, הנהג הושעה מהחברה ויוזמן לשימוע | 'אפיקים': "לא נאפשר למקרים מסוג זה לעבור ללא תגובה קשה"

בשובו מהקלפי: הנהג תקף צעיר חרדי - והושעה | צפו
תקיפת הצעיר החרדי צילום: באדיבות המצלם

צעיר חרדי בשנות ה-20 לחייו, הותקף הבוקר (שלישי) על ידי נהג אוטובוס ברחוב עזרא בבני ברק, לאחר שהצעיר, כך לטענתו, סימן לנהג לעצור בטרם ימשיך בנסיעה. התקיפה החמורה תועדה על ידי אזרחים, ולפני זמן קצר השעתה החברה את הנהג בעקבות פנייתם של ח"כ יעקב טסלר וסגן שר התחבורה אורי מקלב.

הצעיר תושב אשדוד, אשר כתובת המגורים שלו רשומה בבני ברק, הזדרז הבוקר להגיע לעיר במטרה לממש את זכותו ולהצביע בבחירות. אלא, שכשביקש לשוב לעבודתו באשדוד, הוא הותקף על ידי הנהג באלימות קשה. כתוצאה מהתקיפה, הוא נפצע בפניו ומשקפיו נשברו.

"הגעתי הבוקר להצביע בבני ברק", מספר הצעיר בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "בדרכי חזרה, ראיתי את האוטובוס בתחנה. כיוון שמיהרתי למקום עבודתי, רצתי לכיוונו תוך שאני מסמן לנהג לעצור".

"הוא היה נראה לא נורמלי, חמום מוח", מתאר הצעיר. לדבריו, לאחר שנקש על דלת האוטובוס, החל הנהג בנסיעה לכיוונו. " לפתע", הוא מספר, "הנהג ירד והחל להכות אותי באגרופים. הוא נתן לי אגרוף לפנים והמשקף שלי עף ונשבר".

לדבריו, "הרגשתי את השנאה והזעם מצדו". הצעיר לא שולל שמדובר בתקיפה על רקע שנאת חרדים. "עם כל המצב וההסתה בחוץ, אירועים כאלו יכולים להסתיים במצבים חמורים אף יותר".

בעקבות התקרית, סגן שר התחבורה אורי מקלב שוחח עם מנכ"ל חברת אפיקים עודד כהן שאמר: כי "המקרה ייבדק בחומרה גם במישור הפלילי". לדבריו, "נהג אלים צריך לעמוד לדין". מוקדם יותר פנה ח"כ יעקב טסלר לחברה ובעקבות כך הנהג הושעה מיידית, ויוזמן לשימוע.

מחברת 'אפיקים' נמסר בתגובה: "הנהלת אפיקים רואה בחומרה רבה את הארוע ומגלה אפס סבלנות לתופעות אלימות. נהג החברה הושעה מיידית עד לבירור מלא של המקרה ולאחריו יוחלט בדבר זימונו לשימוע על פי חוק לפני פיטורים. אפיקים מגנה אלימות מכל סוג ולא תאפשר למקרים מסוג זה לעבור ללא תגובה קשה".

 

 

 

 

 

תקיפת בסיס איראני אלימות חרדי נהג אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד