י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המאבק בגוש הימין

לאחר שטען שסמוטריץ' על 6 - בנט הודה ששיקר

יו"ר 'ימינה' אמר כי לפי סקרים עדכניים של מפלגתו, הציונות הדתית וסמוטריץ' עובר את אחוז החסימה, זאת למרות שאסור לערוך סקרים ביום הבחירות | בתגובה 'הציונות הדתית' עתרה לוועדת הבחירות - ובנט הודה כי שיקר

לאחר שטען שסמוטריץ' על 6 - בנט הודה ששיקר
בנט וסמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע העימותים ביניהם על קולות המגזר הדתי-לאומי, הקרב בין סמוטריץ' לבין בנט הגיע היום (שלישי) גם אל שערי ועדת הבחירות המרכזית.

הבוקר  'ימינה' הפיצה סרטון, ובו טענה כי "הציונות הדתית" מצליחה לעבור את אחוז החסימה, ובנוסף בנט פרסם נתון לפיו האחרונה עומדת על 6 מנדטים.

בתגובה, 'הציונות הדתית' עתרה לוועדת הבחירות המרכזית, בדרישה להסיר את הסרטון שפרסמה ימינה ברשתות החברתיות אודות האחוזים שאליה מגיעה המפלגה המתחרה.

'ימינה' הודו כי הטענה בסרטון, הוא שקרי: "צפייה בסרטון שהעלה יו"ר רשימת 'ימינה' מבהירה באופן ברור כי הוא אינו מפנה לסקר חדש או מידע חדש כלשהו".

"אלא הסרטון מפנה לסקרים שבוצעו בשבועות האחרונים ואשר פורסמו בכלי התקשורת וזאת במענה להודעות שפורסמו מטעם רשימת 'הציונות הדתית'", הוסיפו.

כאמור, הקרב בין בנט לסמוטריץ' ממשיך על רקע הבחירות, והאחרון אף תקף את בנט על הסרטון: "זה חוסר אחריות אין סקר כזה, זה לא אמת, אני אומר לנפתלי לא עברת את אחוז החסימה".

"התוצאה הייתה שנתיים שאנחנו חווים עד עכשיו, אל תגרום שלא נעבור את אחוז החסימה זה לא המצב אנחנו על 4 וחצי מנדטים", סיכם סמוטריץ'.

בצלאל סמוטריץ' מפלגת ימינה הציונות הדתית נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד