י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קלמן בדרכים

ליצמן מהמר: "עדיין חושב שיהיו בחירות חמישיות" • צפו

בראיון ל'בחדרי חרדים' התייחס השר יעקב ליצמן לשלל הנושאים הבוערים שעל הפרק | על אחוז ההצבעה אמר: "אנחנו רואים נתונים שהחרדים באים לקלפיות אבל לא בטוח שזה כפי שהיה" |והוא מהמר: "חושב שיהיו בחירות חמישיות" | צפו

ליצמן מהמר: "עדיין חושב שיהיו בחירות חמישיות" • צפו
ארי קלמן ויעקב ליצמן צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

בשיא יום הבחירות: השר יעקב ליצמן (יהדות התורה) מהמר כי למרות התוצאה, ישראל תצעד בקרוב לבחירות חמישיות; תוקף את ראש הממשלה שממריץ חרדים להצביע לסמוטריץ'.

בראיון ל'בחדרי חרדים' אמר השר ליצמן: "הציבור צריך להבין שאנחנו לא הולכים באלימות כפי שליברמן עושה, אנחנו רואים נתונים שהחרדים באים לקלפיות אבל לא בטוח שזה כפי שהיה".

ליצמן תקף את ראשי המפלגות: "איווט ליברמן עושה את מה שעשו פעם שאמרו שהערבים נוהרים ואז כולם תקפו את נתניהו - עכשיו אף אחד לא צועק, הוא פשוט עם פה מלוכלך. אין לו מעצורים"

על המאמץ של ראש הממשלה לגייס תמיכה לבצלאל סמוטריץ' אומר ליצמן: "לפי הנתונים שלי סמוטריץ׳ בפנים, אם ביבי רוצה לתת לו קולות משלו אין לו בעיה, אבל אי אפשר לקחת מהמגזר החרדי". על הזעם אומר ליצמן, "לא כעסתי על נתניהו אבל הערתי לו, אני מקווה שבעזרת השם אנחנו מתחזקים ותהיה קואליציה של מעל 61".

למרות התקווה, ליצמן מהמר כי ישראל בדרך לסבב בחירות נוסף בקרוב: כששאלנו את השר האם מצבינו טוב לנוכח ההימורים הקודמים כי יוסי דייטש ינצח וכך גם דאנלד טראמפ, השיב: ״על פוליטיקאי לא שואלים שאלות". על יוסי דייטש היו לי סיבות שאמרתי את זה, לא האמנתי שהוא ינצח אבל כל הכוחות היו נגדו".

עוד שאלנו, מה הטעם לצאת להביע אם לדעתו מילא ישראל תצעד בקרוב שוב לבחירות, ליצמן השיב: "אם לא יצאו להצביע - יקבלו ממשלת שמאל, זה בטח לא רוצים".

יעקב ליצמן בחירות חוזרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד