י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"התקשרנו למשטרה"

המפכ"ל לשעבר על נתניהו: "אני אדפוק לו כדור בראש"

פעילה בדוכן של הליכוד, התלוננה במשטרה על המפכ"ל לשעבר אסף חפץ, שאמר לטענתה על נתניהו: "אני אצטרך לעשות את זה בעצמי... אני אדפוק לו כדור בראש" | חפץ הכחיש את הדברים וטען כי אלו הוצאו מהקשרם

המפכ"ל לשעבר על נתניהו: "אני אדפוק לו כדור בראש"
בנימין נתניהו צילום: Yossi Aloni/Flash90

אזרחית שעלתה לשידור ברדיו גלי ישראל בתכניתם של שי גולדן וכנרת בראשי, סיפרה כי כי שמעה בקלפי בקיסריה את מפכ"ל המשטרה לשעבר, אסף חפץ, אומר כי "צריך לרצוח את ראש הממשלה".

המרואיינת, נעמה שמה, סיפרה כי "הייתי פעילה בדוכן של הליכוד, ומגיע אדם שלא ידעתי מי זה, לא ידעתי שזה אסף חפץ (המפכ"ל לשעבר), שמעתי אותו אומר "אני אצטרך לעשות את זה בעצמי", לא הבנתי למה הוא מתכוון, רציתי שיחזור על זה והוא אמר "אני אדפוק לו כדור בראש".

לדבריה, "זו לא הפעם הראשונה שאני שומעת. שאלתי אותו איך קוראים לו והוא אמר לי ׳אסף׳, שאלתי אותו ׳אסף מה׳? והוא נפנף לי בידיים בזלזול".

עו"ד של נעמה, זהבה גור אמרה כי "ברגע שנעמה התקשרה וסיפרה לי את הסיפור - התקשרנו למשטרה, אין אופציה אחרת. זה היה ברור שחייבים לדווח למשטרה".

‏עם זאת, המפכ"ל לשעבר טען כי הסיפור יצא מכלל פרופורציה. לדבריו, "לא אמרתי את הדברים האלה. היה שם וויכוח ואמרתי ׳חבר׳ה צריך לחסל את העניין הזה׳, אף אחד לא התכוון למשהו, היית לי שיחה פרטית והתלהטות יצרים, אין שום כוונה ובטח לא ממני, זה היה רק וויכוח שפרץ. אני לא זוכר מה אמרתי במדויק, היא הוציאה את הדברים מהקשרם".

בחירות בנימין נתיהו מפכ"ל המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד