ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
התגוששויות בשמאל

יאיר לפיד באסטרטגיה חדשה: הקטנות מסודרות

בעוד במפלגת 'העבודה' זעמו הבוקר על הטקטיקה של מפלגת מרצ, וטענו כי הם מחלישים את הגוש. בשעות הצהריים הפציע יאיר לפיד באסטרטגיה חדשה. לטענתו המפלגות הקטנות מסודרות וכעת הגיעה הזמן לחזק את 'יש עתיד' על מנת שזו תהווה אלטרנטיבה שלטונית | בני גנץ הגיב בזעם

יאיר לפיד באסטרטגיה חדשה: הקטנות מסודרות
יאיר לפיד צילום: תומר נויברג, פלאש 90

מאבק איתנים בשמאל, כולם נגד כולם. בעוד בעבודה זעמו הבוקר (שלישי) על הטקטיקה של מפלגת מרצ, וטענו כי הם מחלישים את הגוש. בשעות הצהריים הפציע יאיר לפיד באסטרטגיה חדשה. לטענתו המפלגות הקטנות מסודרות וכעת הגיעה הזמן לחזק את 'יש עתיד' על מנת שזו תהווה אלטרנטיבה שלטונית.

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד יצא לאור כך בהצהרה לתקשורת בחמ"ל הבחירות: "סיכום מהיר של העובדות כמו שהן עולות מהחמ"ל שלנו שכל מפלגות הגוש עולות. עכשיו חייבים יש עתיד גדולה אם אנחנו רוצים להחליף שלטון. הדיון על מי עובר מי לא עובר נגמר, הדיון הוא עכשיו איך מחליפים שלטון עם יש עתיד גדולה, לכו להצביע".

בכחול לבן זעמו על המניפולציה של לפיד ומסרו בתגובה ל'הודעה השקרית' כלשונם שנשלחה ממטה יש עתיד: "אחרי שהפקיר את הגוש ולא דאג לחיבורים, לפיד החל להפיץ פייק ניוז.

עוד נטען: "זה לא משנה אם ללפיד יהיו 20 מנדטים או 22 מנדטים- זה כן משנה אם כחול לבן לא תעבור את אחוז החסימה, ולא יהיה מי שיעצור את שלטון היחיד של ביבי בממשלת המעבר".

לסיום נאמר: "הציבור חייב לדעת- אם כחול לבן או מרצ לא יעברו את אחוז החסימה יש סכנה אמיתית שלנתניהו יהיו 61 מנדטים וממשלת חסינות. פתק ליש עתיד, הוא פתק לביבי".

בני גנץ עצמו הוסיף ותקף: "יש עתיד מוציאים פייק ניוז ומספרים שיש לנו 6-7 מנדטים ולא צריכים להצביע לנו יותר. זה חארטה. כל קול חשוב. זה קריטי להצביע לכחול לבן שתעבור את אחוז החסימה ותהיה בממשלת המעבר לקראת אפשרות של בחירות חמישיות. מה שהם עושים הוא חוסר אחריות ממדרגה ראשונה. כדי למנוע את זה- לכו לקלפי ושימו פתק "כן" לכחול לבן".

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי הגיבה אף היא לדבריו של יאיר לפיד: "יאיר צודק, המפלגות הקטנות כולן יצאו מאזור הסכנה, ולכן כעת הגיע הזמן ללכת עם הלב ולהצביע למי שאתן ואתם באמת מאמינים לה – שימו אמת בקלפי. זה הפתק היחיד שמחויב לאמת שלכם. זה הפתק היחיד שלא יאכזב אתכם. סמכו עלי".

מוקדם יותר תקף ראש מערך ההסברה במפלגת העבודה בהודעה מיוחדת את ההתנהלות של מרצ: "אנחנו רואים פוליטיקת ספינים של מרצ. מה שקורה בשעות האחרונות הוא בעייתי. הם מזמן עברו את אחוז החסימה על פי כל הנתונים שבידינו וגם הם יודעים את זה. הם ממשיכים בקמפיין גוועאלד כדי לסחוב קולות והם פוגעים בגוש".

העבודה מרצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד