כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
כשעתיים לסגירת הקלפיות

סמוטריץ׳ זועם: "בנט ושקד - אתם לא נורמליים"

על רקע הקריאה למצביעי הימין לצאת ולהצביע, יו"ר 'הציונות הדתית' האשים את חברי 'ימינה': "בשביל המנדט ה-12 אתם רוצים למחוק אותנו" | בנוסף הזהיר מפני אחוז החסימה: "אנחנו חוזרים לאזורי הסיכון"

סמוטריץ׳ זועם: "בנט ושקד - אתם לא נורמליים"
סמוטריץ במסר לבוחריו צילום: באדיבות המצלם

למרות שמוקדם יותר היום נפגשו ואף לחצו ידיים, יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ תוקף בחריפות את 'ימינה' - מפלגתו של נפתלי בנט ומאשים אותו במחיקת הימין.

"ימינה הולכים על הראש שלנו כדי למחוק אותנו מתחת לאחוז החסימה", טען סמוטריץ׳ בשידור חי בפייסבוק והמשיך, "אנחנו חוזרים לאזורי הסיכון".

"בנט ושקד, מפלגה עם דו ספרתי של מנדטים, בטירוף על הראש שלנו. הם לא אומרים למה לא להצביע להם - אלא למה לא להצביע לנו", תקף סמוטריץ׳.

יו"ר 'הציונות הדתית', התייחס גם לטענה כי הוא מעל אחוז החסימה: "מי שטוען שאנחנו עם 6-7 מנדטים - פשוט משקר. אין סקרים כאלה. זה הזיה! מפלגה עם 9-10 מנדטים ויותר מזה, הולכת על הראש שלנו".

"אתם הולכים לנו על הראש עכשיו כדי שלא נעבור, וכדי למחוק אותנו - כדי שתוכלו לרסק את הימין. תפסיקו עם זה!. אתם לא נורמליים. בשביל המנדט ה-12 אתם רוצים למחוק אותנו?! אתם הולכים לנו על הראש וזה חוסר אחריות", הוסיף.

מוקדם יותר, טען בנט כי סמוטריץ׳ על מנדטים: "תצאו להצביע ימינה. בצלאל על 6, ועם אופיר סופר זה 7. אנחנו צריכים כוח. לא נוכל להיות שם בלי הכוח שלכם".

נפתלי בנט בצלאל סמוטריץ' הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד