י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ההסתה לא עבדה

פרופ' ירון זליכה על הכישלון: "הביזה הזו עוד תסתיים"

פרופ' זליכה שוחח עם תומכיו במטה המפלגה בת"א, הביע צער על ההחלטה השגויה של הבוחר והבטיח להמשיך. "תיהנו לכם, הברונים והשודדים אך אל תטעו, הביזה הזו עוד תסתיים"

פרופ' ירון זליכה על הכישלון: "הביזה הזו עוד תסתיים"
ירון זליכה צילום: יח"צ

כצפוי, 'המפלגה הכלכלית' של פרופ' ירון זליכה הגיעה לקו הסיום כשהיא עמוק מתחת לאחוז החסימה, היו"ר הגיע למטה בת"א כדי להודות לפעיליו ותומכיו. "מכבדים את החלטת הבוחר ומביעים צער על הפקרת גורלו הכלכלי והחברתי בידי אותו מנגנון מושחת של הון שלטון" אמר היו"ר.

זליכה התייחס לכישלון להיכנס לכנסת ואמר כי "העם בחר שלא להעניק לנו את הגיבוי הנדרש על מנת להפחית את מחירי הדיור, להוריד את יוקר המחיה ולשלב את החברה הערבית והחרדית בכלכלת המדינה. אנו מכבדים את החלטת הבוחר ומביעים צער על הפקרת גורלו הכלכלי והחברתי בידי אותו מנגנון מושחת של הון שלטון".

זליכה התייחס להחלטתו לרוץ עד הסוף ברשימה עצמאית: "ניסיוני ארוך השנים לימד אותי כי במצב חירום, אין מנוס מגיבוי פוליטי עצמאי לשר אוצר. לו הסכמתי לקריאות לחבור, לא הייתי מצליח לשנות את מצבנו הכלכלי ואילו הציבור הזועם היה מכלה בי את זעמו כי הסכמתי להשתתף בהונאתו."

זליכה הוסיף: "תם הקרב הנוכחי, אך המערכה לא הסתיימה. המפלגה הכלכלית תיערך לקרב הבא. הביזה של ההון שלטון במשק הישראלי לא תיארך עוד שנים רבות. לא לנצח תסיפו להרוס את חלומם של מרבית צעירנו לרכוש דירה. לא לנצח יוסיפו שליש מהמשפחות בישראל להילחם מדי חודש על סגירת החודש. תיהנו לכם, הברונים והשודדים אך אל תטעו, הביזה הזו עוד תסתיים".

ירון זליכה תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד