א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
זאת רק ההתחלה

יו"ר העבודה מסכמת: "ידעתי והאמנתי שזה אפשרי"

המפלגה שבראשותה גססה על הקרשים, הניצחון שלה במפלגה במישור הפוליטי והמשפטי, החזירה את הצבע לפעילי המפלגה. הערב קוצרת מרב מיכאלי את פירות מאבקה

יו"ר העבודה מסכמת: "ידעתי והאמנתי שזה אפשרי"
מפלגת העבודה. אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יו"רית מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי סיכמה הערב (שלישי) את קמפיין הבחירות: "אני ידעתי והאמנתי שזה אפשרי, למרות שיש פה הרבה שלא היו שותפים לאמונה הזאת. אבל זה לא יכול היה לקרות בלעדיכן ובלעדיכם וזאת רק ההתחלה".

מיכאלי הבהירה בדבריה כי: "אם יש משהו שהוכחנו הערב זה שהצליחו לרצוח את יצחק רבין אבל בשום אופן לא הצליחו ולא יצליחו לרצוח את הדרך שלו. אנחנו דיברנו מהרגע הראשון על חזון, חזון של שלום, של ביטחון באמצעות שלום, דיברנו על ביטחון לאומי אבל גם על ביטחון אישי, חברה צודקת, שינוי סדר עדיפויות ועל בית לעם היהודי עם שוויון מלא לכל האזרחיות והאזרחים".

"4 שבועות דיברנו על שוויון, על עובדות ועובדים, על אלימות, על אלימות מינית, על המשפחה, על הדברים שמטרידים את רוב הישראליות והישראלים. הבטחנו וציירנו מה אנחנו נעשה כדי לשנות את החיים של כל אזרחית ואזרח במדינת ישראל ושל מדינת ישראל בכלל, כי זה יכול להיראות אחרת לגמרי, זה יכול וזה יראה אחרת לגמרי, הרבה יותר טוב" הוסיפה מיכאלי.

מיכאלי הוסיפה ופירטה: "אנחנו ציירנו חזון של מה כן, לא דיברנו רק על מה לא, דיברנו על מה כן, עשינו קמפיין חיובי. דיברנו על דברים שהיו כאלה שחשבו שזה ממש דבר תמהוני לעשות – כי מה פתאום מי בבחירות מדברת או מדבר על הדברים האלה. ובכן, ככה זה כשמדברות ומדברים. החזון הזה נוגע ברוב מכריע של אזרחיות ואזרחי ישראל. הוא משמיע קול שרוב המכריע של הישראליות והישראלים כמהים לו, הוא נותן לרוב גדול של ציבור בישראל ייצוג שהיום אין לו ומפלגת העבודה היא זאת שמשמיעה היום את הקול הזה ונותנת לציבור הישראלי את הייצוג הזה".

"אנחנו סיימנו להיות קורבנות. אנחנו עומדות ועומדים על הרגליים, בגב זקוף ובראש מורם אנחנו אומרות ואומרים את האמת" סיכמה מיכאלי, והצהירה לסיום: "ואנחנו נמשיך להגיד לציבור הישראלי את האמת כי הציבור הישראלי רוצה אמת ועם האמת הזאת אנחנו נבנה מחדש את מדינת ישראל ואת החזון הציוני שהימין הרחיק אותנו ממנו בצורה מסוכנת. מפלגת העבודה חוזרת לדרך רבין, חוזרת לבנות את החזון הציוני, ואנחנו חברים, גם אם זה ייקח קצת זמן, אנחנו בונות ובונים מהתחלה, מהבסיס ברצינות, במקצועיות, במסירות ובנחישות אנחנו ננצח".

מרב מיכאלי העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד