י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
כנגד שלושה לילות דיברה לידה

הטבה מפתיעה של ביה"ח החרדי: לילה מתנה לכל יולדת

ההטבה המפתיעה של בית היולדות במעיני הישועה נחשפת: לילה במתנה לכל יולדת. במחלקת היולדות החדשה של מעיני הישועה – מציעים לכל יולדת, כברירת מחדל, להישאר לילה שלישי במחלקה ללא תמורה וליהנות מסטנדרט מלונאי גבוה, ערכה מפנקת לתינוק הרך ואירוח בכשרות מהדרין

הטבה מפתיעה של ביה"ח החרדי: לילה מתנה לכל יולדת
הטבה ליולדות צילום: unsplash

"שווה להגיע מרחוק", אומרות יולדות שבחרו במרכז הרפואי 'מעיני הישועה', שהשיק לפני יותר משנה, את מחלקת היולדות החדשה שלו - הדור החדש של בתי היולדות בישראל.

התפיסה החדשה נולדה כבר לפני שנים רבות במחלקת הילודים של בית החולים. שם אימצו סטנדרטיים שונים וחדשניים לטיפול בפגים. בשנים האחרונות היא הולכת וקונה שביתה במחלקות היולדות השונות שהופכות בהדרגה למחלקות החלמה.

הירשמי כאן לקורס לידה חינמי של ביה"ח מעיני הישועה>>

בניגוד לתפיסה הרווחת לפיה יש לצמצם את שהות היולדת בבית היולדות בשל עלותה הגבוהה של כל מיטה, במעיני הישועה דווקא בוחרים לתת לכל יולדת לילה שלישי במתנה. במרכז הרפואי שמשרת ציבור של מאות אלפי נשים מהציבור החרדי והדתי יודעים שיולדת צריכה עוד קצת מנוחה בטרם תחזור לביתה. מתוך היכרות רבת שנים ובלתי אמצעית עם נפש היולדת ולאחר מחקר מעמיק שבחן את התוצאות, החליטו במעיני הישועה להעניק ליולדות יום נוסף לצבירת כוחות ואנרגיה.

מתנה זו שהינה יקרת ערך עבור יולדות שיודעות את משמעותה של מנוחה לאחר הלידה מצטרפת לתפריט קולינארי משובח ומותאם לתזונה הנדרשת של היולדות, וכן למארז פינוקים ביציאתן לביתן וכמו"כ לגמישות מרבית בשעות הביקור של האבות. השינוי במחלקות הלידה אינו קוסמטי, הוא מהותי. "זה שינוי שהופך את חוויית האשפוז לחוויה מלונאית. זה אמנם עדיין בית יולדות אבל הרבה יותר בית מלון מאשר בית חולים", אומרת אחת היולדות ששוהה במקום.

הירשמי כאן לקורס לידה חינמי של ביה"ח מעיני הישועה>>

"בסופו של דבר מה שהביא אותי לפה הייתה המקצועיות. אך מה שיחזיר אותי לפה הן כל הפינוקים, השירות והאווירה מסביב. התחושה שמתייחסים אלייך באופן מיוחד היא רק בונוס". בתוך כך אומרים במעיני הישועה כי עוד טרם השינוי האמור, ומתוך הבנה שתמיכה זוגית ומשפחתית עשויה להקל על היולדות מחד ולהשפיע לטובה על קליטת התינוק במשפחתו החדשה מאידך, הוחלט להגדיל את שעות הביקור של האבות אצל היולדות הטריות. "אני יכולה להעיד שזה משפר את מצב רוחה של היולדת ועוזר לה להחלים מהר יותר", אומרת אחות במחלקה. יולדות שהשתחררו באחרונה סבורות כי גמישות שעות הביקור מעניקה תחושה של מנוחה והחלמה ולא של אשפוז ומחלה.

נוסף על כל הפינוקים שמציע מותג היולדות 'ניו בייבי' ליולדות בעת השהות במחלקה, הוא מעניק להן גם מזכרת שתלווה אותן גם בביתן. כל יולדת זכאית לערכה מפנקת הכוללת סט ביגוד יוקרתי ומתוק לבנים או לבנות. בסט תמצאו את כל הביגוד החיוני עמו יוכל התינוק לצאת מבית היולדות. מחלקות היולדות החדשות של מעיני הישועה פתוחות לכל יולדת, מכל עיר ומכל קופת חולים בארץ. בלידה הבאה שלך, בואי לנוח עוד יום. אל תצאי בחיפזון. בואי למעיני הישועה. בית היולדות שנתפר במיוחד עבורך.

הירשמי כאן לקורס לידה חינמי של ביה"ח מעיני הישועה>>

מעייני הישועה בית חולים מעייני הישועה המרכז הרפואי מעייני הישועה לידה קורס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד