י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חבלות ופציעות בראשה

י-ם: בת 3 נפגעה מרכב חולף ונפצעה קשה

בתאונה שהתרחשה לפני שעה קלה בירושלים, ילדה כבת 3 נפצעה קשה מרכב חולף. היא סובלת מחבלות ופציעות בראשה ופונתה לבית החולים שערי צדק

י-ם: בת 3 נפגעה מרכב חולף ונפצעה קשה
זירת התאונה צילום: איחוד הצלה

ילדה כבת 3 נפגעה מרכב חולף ברחוב ברוך רפפורט בירושלים. הילדה, שנלכדה מתחת לגלגלי הרכב, חולצה בהכרה מעורפלת על ידי אזרחים וכוחות ההצלה שנהרו למקום.

פארמדיקים וחובשים העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה במצב קשה כשהיא סובלת מחבלות ופציעות בראשה לבית החולים שערי צדק.

מדוברות איחוד הצלה - מחוז ירושלים נמסר כי "חובשים של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לילדה כבת 3 שנפגעה מרכב ברחוב ברוך רפפורט בירושלים".

יחיאל שטרן חובש באיחוד הצלה סיפר כי "מדובר בילדה הולכת רגל שנפגעה מרכב ובעקבות כך נפצעה באורח קשה. הענקתי לה סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי שערי צדק כשהיא סובלת מחבלות ופציעות בראשה".

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 13:49 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ילדה שנפגעה מרכב ברחוב ברוך רפפורט בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק ילדה כבת 3 במצב קשה עם חבלת ראש".

פראמדיק מד"א אהרון אדלר וחובש רפואת חירום במד"א זאבי הנפלינג סיפרו כי "כשהגענו למקום התאונה ראינו את הילדה לכודה מתחת לגלגלי הרכב ובעזרת אזרחים חילצנו אותה במהירות, היא הייתה מעורפלת הכרה וסבלה מחבלת ראש קשה. התחלנו להעניק לה טיפול רפואי מתקדם ומציל חיים שכלל קיבועים, חבישות ומתן תרופות, העלינו אותה לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה".

ירושלים תאונת דרכים קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד