י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המזכיר הסתבך

דרישה מהנציב: להשעות את צחי ברוורמן

התנועה לטוהר המידות פנתה אל נציב שירות המדינה בדרישה להגיש קובלנה נגד מזכיר הממשלה צחי ברוורמן | בנוסף דורשים בתנועה להשעות אותו מתפקידו עד לסיום הבירור

דרישה מהנציב: להשעות את צחי ברוורמן
צחי ברוורמן לצד ראש הממשלה נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כמידי מערכת בחירות, עת שוככת הסערה הפוליטית עצמה. מתחילה זו המשפטית. ולא, לא מדובר רק בטענות על זיופים בקלפיות. אלא עוד אספקטים של חוקים שנדרסו.

אתמול (שלישי) היה זה מזכיר הממשלה שתיעד עצמו מצביע עבור הליכוד שעורר סערה. לאור כך שמעמדו כעובד מדינה אינו מתיר לו לגלות את אופי הצבעתו. נציבות שירות המדינה הודיעה מיד לאחר מכן כי ‏אגף המשמעת בנציבות שירות המדינה יזמן לבירור את מזכיר הממשלה בעקבות פרסום התמונה.

על פי הדיווחים הערב בגל"צ, פנתה התנועה לטוהר המידות אל נציב שירות המדינה בדרישה להגיש קובלנה נגד ברוורמן. בנוסף דורשים בתנועה להשעות אותו מתפקידו עד לסיום הבירור.

התמונה שעוררה את הסערה | צילום מסך

כזכור, אתמול עורר מזכיר הממשלה סערה עת בבוקרו של יום הבחירות העלה תמונה לעמוד האינסטגרם שלו ובה הוא נראה כשהוא מחזיק בפתק הצבעה של מפלגת הליכוד הנושא את האותיות 'מחל'. "כולנו מצביעים ומשפיעים", כתב ברוורמן מתחת לתמונה והוסיף "בעזרת השם נעשה ונצליח".

התמונה עוררה כאמור סערה עקב כך שברוורמן הוא עובד מדינה ואסור לו על פי חוק להצהיר למי הוא מצביע ובמי הוא תומך בבחירות וכל שכן שאסור לו להעלות תמונה שלו בעת ההצבעה.

יצוין כי בעקבות הסערה מחק ברוורמן את התמונה, אבל זה כבר היה מאוחר מדי ובעידן של הרשתות החברתיות התמונה רצה והתגלגלה.

צחי ברוורמן נציבות שירות המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד