ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
כדי להמשיך לשלוט בכנסת

מקורבי נתניהו: לא שולל שת"פ פרלמנטרי עם עבאס

החשש הגדול מכל בשלב זה בקרב חברי הליכוד, הוא הדחת יו"ר הכנסת יריב לוין והמלכת חבר כנסת מהגוש להחלפת נתניהו ובכך הם ישלטו בחוקים וההצעות שיעלו להצבעה| נתניהו נחוש למנוע את המזימה בכל מחיר גם בתמיכתו של מנסור עבאס | יו"ר הקואליציה לשעבר מוכן ללכת רחוק יותר

מקורבי נתניהו: לא שולל שת"פ פרלמנטרי עם עבאס
מנסור עבאס/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הפלונטר הפוליטי - פרלמנטרי: בעוד בליכוד קיימת מחלוקת, האם לשתף פעולה עם מפלגת רע"מ ששובצה במרכז הפלונטר הפוליטי כלשון המאזניים - ראש הממשלה לא שולל שיתוף פעולה עם היו"ר מנסור עבאס.

על פי הדיווח של מיכאל שמש ב׳כאן 11׳, מקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמרו היום כי הוא לא שולל שיתוף פעולה פרלמנטרי עם רע"מ, זאת מחשש שיו"ר המפלגה מנסור עבאס, יעשה יד אחת עם מפלגות הגוש הנגדי להדחת יו"ר הכנסת יריב לוין מ'הליכוד' והמלכת ח"כ משלהם שישלוט בסדר יומה של הכנסת.

מוקדם יותר אמר חבר הכנסת דוד ביטן בראיון לרשת ב': "גם אם ירצו לעשות משהו עם עבאס, ברגע שיש 61-59 לטובת השמאל, הלחץ עליו יהיה גדול מאוד. אבל אם יש 60-60 והוא לא רוצה בחירות נוספות, כי הוא הגיע להישג גדול, יהיה לו יותר קל לעשות דברים לטובת מה שהוא באמת מאמין. יש הבדל בין לבוא אלינו לבין להסתדר איתנו".

חבר הכנסת ביטן, לשעבר יו"ר הקואליציה, שחזה כמה תנודות פוליטיות בחייו, הוסיף: "לטובת המדינה שיתוף פעולה לא יגרום נזק" וכי "הפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית הוא לא כמו הצפוני, הוא מתון, וצריך לדעת להתפשר".

במקביל, בליכוד קוראים גם ל'תקווה חדשה' וגדעון סער לשוב לליכוד, "לחזור הביתה ולהציל את הימין". לדברי ביטן, "לאור הכישלון של סער, זו הדרך היחידה שלו לשמור על הקריירה הפוליטית שלו. אני חושב שנתניהו מוכן לעשות את זה, אבל אנחנו עוד לא יודעים מה הוא הולך לעשות". דברים אמר ביממה האחרונה גם יו"ר הקואליציה מיקי מכלוף זוהר.

מנסור עבאס בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד