י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ביקור מיוחד

פרויקטור הקורונה הפרופ׳ נחמן אש ביקר באיחוד הצלה

מנכ״ל איחוד הצלה אלי פולק הציג לפרויקטור את פעילותם של 6,000 אנשי רפואת החירום המתנדבים באיחוד הצלה בביקור מיוחד שערך במקום

פרויקטור הקורונה הפרופ׳ נחמן אש ביקר באיחוד הצלה
ביקור הפרויקטור צילום: יח"צ

פרויקטור הקורונה הפרופ׳ נחמן אש ביקר יחד עם המנהלת הרפואית של מגן לישראל ד״ר אורלי גרינפלד והד״ר נעה טריקי, במטה הארצי של איחוד הצלה בירושלים. במהלך הביקור הוצג בפני הפרויקטור מוקד המבצעים המתקדם של הארגון וכן המוקד המיוחד בשיתוף ועידת התביעות שמטרתו לסייע לניצולי השואה מכל רחבי הארץ להגיע למוקדי החיסונים.

מנכ״ל איחוד הצלה אלי פולק ושבי רפפורט מנהל קשר ממשל בארגון הציגו לפרויקטור את פעילותם של 6,000 אנשי רפואת החירום המתנדבים באיחוד הצלה, כאשר במהלך השנה האחרונה נרתמו המתנדבים לפרויקטים רבים בכדי לסייע במלחמה בנגיף הקורונה. סמנכ״ל המבצעים דובי מייזל ומנהל אגף מבצעים מושיקו מוסקוביץ הציגו לפרופסור אש את הפעילות שבוצעה בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות ופיקוד העורף במהלך השנה האחרונה כאשר מתנדבי הארגון מסייעים גם בפרויקט החיסונים, גם בהעברות חולי הקורונה לבתי החולים ולמלוניות וכן בסיוע למרותקי הבית להגיע למרכזי החיסונים. מנהל אגף רפואה בארגון, אבי מרכוס, סקר את ההתמודדות של האגף במהלך חודשים המלחמה בנגיף כאשר המטרה לכל אורך הדרך הייתה להמשיך לתת בראש ובראשונה את המענה הרגיל של מתנדבי איחוד הצלה לכל מקרה חירום בתוך 90 שניות.

בסיום הביקור אמר פרופסור אש, ״נחשפתי היום לפעילות המבורכת של אלפי מתנדבי איחוד הצלה ברחבי הארץ ובפרט בשנה האחרונה בסיוע למלחמה של מדינת ישראל בנגיף הקורונה. רוח ההתנדבות והנתינה שלכם מרשימה ביותר ובפרט התרומה במאבק בקורונה, בו נתתם תוספת כח עצומה למערכי החירום של מדינת ישראל. היעד מבחינתי כרגע הוא לבחון איך אפשר לשלב את אלפי מתנדבי איחוד הצלה בפרויקטים נוספים למען הציבור לאחר שראיתי את היכולת האדירה שלכם.

מנכ״ל איחוד הצלה אלי פולק הוסיף, ״אני מודה לפרויקטור פרופ׳ נחמן אש שפינה מזמנו לבוא ולהכיר מקרוב את פעילות אלפי המתנדבים באיחוד הצלה, תרומתו של פרופסור אש בהורדת התחלואה הייתה משמעותית ביותר ועל כך צריכים להודות לו כל אזרחי מדינת ישראל, כפי שאמרתי בישיבה, ארגון איחוד הצלה עומד לימין מדינת ישראל ויהיה זמין לכל משימה שיידרש למען הציבור כפי שעשינו מאז הקמתינו ובפרט בשנה האחרונה במלחמה הקשה בנגיף הקורונה״.

נחמן אש איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד