ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
בית המשפט שחרר

צעיר נעצר בחשד לתקיפת עיתונאים במאה שערים

לאחר שנעצר אתמול, בית משפט השלום בירושלים שחרר למעצר בית צעיר כבן 19, שנחשד בתקיפת צוות תקשורת זרה בשכונת מאה שערים לפני כחודשיים | המשטרה טענה כי הצעיר תקף את העיתונאים באמצעות ארגז פלסטיק וגרם לאחד מהם חבלות

רכב תקשורת במא"ש, ארכיון
רכב תקשורת במא"ש, ארכיון צילום: קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים

צעיר כבן 19, תושב בית שמש, נעצר אתמול (חמישי) בחשד שתקף אנשי תקשורת זרים בשכונת מאה שערים לפני כחודשיים. הצעיר, הובא היום לדיון בעניינו בבית המשפט השלום בירושלים, אך בקשת המשטרה להאריך את מעצרו לא התקבלה והוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

נציג המשטרה, רס"ב אבי שבתאי, תיאר היום בבית המשפט את האירועים במהלכם תקף הצעיר על פי החשד את העיתונאים שנכנסו לשכונה. "כאשר הגיעו העיתונאים לאזור", אמר, "הם יצאו מהרכב, ולטענתם נתקלו באווירה עוינת. בעקבות כך החליטו לחזור לרכבם ולהתחיל בנסיעה. במהלך הנסיעה מפגינים שהיו באזור פתחו את התא מטען וגנבו ציוד, אחד העיתונאים ירד מהרכב והם גרמו לו לחבלה"

הוא הוסיף כי חצובת מצלמה ששוויה אלפי שקלים, נגנבה ולא הוחזרה עד לרגע זה. על פי החשד, לדבריו, החשוד תקף את העיתונאים באמצעות ארגז פלסטיק שהיה במקום. בנוסף לחשד לתקיפת אני תקשורת, הצעיר במעשי וונדליזם לרכוש החברה שמבצעת את עבודות הרכבת הקלה ברחוב בר אילן.

כאמור, בניגוד לעמדת המשטרה, בית המשפט הורה לשחררו למעצר בית עד ליום שני. בנוסף, נאסר עליו להשתתף במחאות נגד קו הרכבת הלהבבר אילן עד ל-25/05/2021. השופט ציין בהחלטתו כי החשדות נגד הצעיר היו בידי המשטרה בתאריך 21.01.28. "מכאן", קבע השופט, "המשטרה גילתה דעתה בהתנהגותה כי לא קיימת למעשה מסוכנות או חשש לשיבוש מהלכי משפט".

מהמשטרה נמסר: "צעיר תושב בית שמש נעצר אתמול לחקירה בחשד למעורבותו באירוע תקיפת צוות תקשורת זר בשכונת מאה שערים במהלך חודש ינואר השנה, ומעורבות באירוע גרימת נזק במהלך חודש פברואר באתר עבודות תוואי הרכבת הקלה בירושלים".

 

תקיפת עיתונאי מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד