י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"צודק בגישתו"

פייגלין מפתיע: "עבאס ראוי יותר מליברמן"

על רקע תוצאות הבחירות המתבהרות, יו"ר מפלגת 'זהות' טען כי יו"ר מפלגת 'רע"מ', ראוי יותר ממרב מיכאלי: "היא מתכוונת לכל מילה וחיה את עקרונותיה" | בנוסף טען כי מנסור ראוי גם יותר מליברמן: "הרבה יותר ישר מאלוף השנאה והשיסוי"

פייגלין מפתיע: "עבאס ראוי יותר מליברמן"
פייגלין צילום: פלאש 90

בעקבות הדיון הציבורי בכלל, ובמחנה הימין בפרט על הקמת ממשלה בהישענות על המפלגה האיסלאמית 'רע"מ', יו"ר 'זהות' משה פייגלין, יצא באמירה מפתיעה.

"יו"ר רע"מ, מנסור עבאס, ראוי בעיני הרבה יותר מיו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי", פתח פייגלין והמשיך, "שניהם אינם אוהדים גדולים של הגדרת ישראל כמדינה יהודית, אבל עבאס מסתפק בפירוק המסגרת הלאומית שלנו, בעוד שמיכאלי ממשיכה הלאה לפירוק המסגרת המשפחתית".

יו"ר 'זהות' הסביר ותקף: "הסכנה הגדולה במיכאלי היא היושר שלה. היא מתכוונת לכל מילה וחיה את עקרונותיה. מתוך בחירה, אין לה המשך בחייה הפרטיים, ומי שבחר בה, מוותר על המשך חיינו הלאומיים".

"מספר הנישאים בקרב צעירים חילוניים ירד בעשור האחרון ב- 60% ובעקבות כך, צנחה כמובן גם הילודה. מפלגת העבודה, המפלגה שהקימה את המדינה, נושאת כיום ברחמה, אידאולוגיה מסוכנת ומתועבת של ריקבון אישי, משפחתי, חברתי ולאומי. עבאס לעומתה, מתוק מדבש...", הוסיף.

"הוא צודק בגישתו כלפי הטרור - אין באמת דבר כזה טרור - מלחמה היא מלחמה ואם צד אחד בוחר להרוג אזרחים, אז אלו הכללים", טען והמשיך, "הבעיה אינה הירי על שדרות, הבעיה היא שאזרחי עזה יושבים לבטח כשזה קורה - בגלל שהישראלים בחרו להאמין בגברת בנסודה שירדה אלינו מהאג, במקום במשה רבינו, שירד מהר סיני".

"עבאס צודק גם כשהוא שולל את ישראל כמדינה יהודית. כל השמאל האמיתי כבר מזמן שם. מה חשבתם? שאם תמציאו לעצמכם זהות לאומית (ישראלית) במקום זהותכם הדתית (היהודית) אז תוכלו לכפות אותה על הערבים? עבאס לא מוכן לקבל את הזיוף הזה, אבל מוכן לעשות אתכם עסקים לטובת בני עמו".

"יאללה - לכו על זה. הוא הרבה פחות מסוכן ממיכאלי. הרבה יותר ישר מאלוף השנאה והשיסוי - ליברמן. ואני יכול לחשוב על עוד כמה פוליטיקאים שאני מעדיף אותו על פניהם", סיכם בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו.

משה פייגלין איווט ליברמן מנסור עבאס מרב מיכאלי מרב מיכאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד