י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"חייבים לעשות חשבון נפש"

מפתיע: אחמד טיבי לא פוסל ישיבה תחת בנט

על רקע המגעים להרכבת ממשלה, מועמד 'הרשימה המשותפת' לא פסל ישיבה תחת יו"ר 'ימינה': "לפיד לא דיבר איתנו על זה" | בנוסף התייחס לירידה במנדטים של מפלגתו: "חייבים לעשות חשבון נפש"

מפתיע: אחמד טיבי לא פוסל ישיבה תחת בנט
אחמד טיבי צילום: Hadas Parush/Flash90

פחות משבוע מאז תוצאות האמת, כאשר עדיין לא ברורה זהותן של המפלגות אשר ירכיבו את הקואליציה הבאה, אך יו"ר 'תע"ל' אחמד טיבי סיפק אמירה מפתיעה.

"אני לא אמרתי את זה", התייחס טיבי לאפשרות שישבו תחת בנט ב'חדשות 12' והמשיך, "לפיד לא דיבר איתנו על זה. אני רוצה לשים על השולחן חבילה של מצוקות יומיות. אנחנו צריכים לתאם יחד עם 'רע"מ' את כל הדרישות".

טיבי התייחס גם לסבב ההמלצות אצל הנשיא, ועקץ את עבאס: אף אחד מאיתנו לא ביקש להמליץ. אבל יש דבר אחד ברור: לעולם לא נמליץ על הקואליציה הגזענית, נתניהו בן-גביר וסמוטריץ'. יש הבדל בינינו לבין רע"ם, הם מוכנים לתת רשת ביטחון לנתניהו - אנחנו רואים בזה טעות".

על מספר המנדטים שקיבלו, אמר טיבי: "הירידה מהסקרים של 8-9 מנדטים ל-6 מנדטים, היא כואבת וצורמת. זה דורש בדק בית וחשבון נפש. נעשו טעויות תוך כדי קמפיין הבחירות".

"שלוש המפלגות חייבות לעשות חשבון נפש. אחרת אי אפשר לדלג מעל התוצאה העגומה ולהמשיך הלאה. אבל בינתיים יש ניסיון להקים ממשלה", הוסיף.

אחמד טיבי נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד