י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קורא לסער לוותר

זקן רבני הציונות הדתית: "30 מנדטים לנתניהו - איך זה לא רצון העם?"

ראש ישיבות בני-עקיבא הרב חיים דרוקמן, התייחס הבוקר בראיון לתוצאות הבחירות ואמר כי הבוחרים בישראל בחרו בימין וכי הם רוצים ממשלה כזו: "העם אמר את דברו באופן חד משמעי" | בנוסף קרא לגדעון סער לוותר ולחבור לממשלת ימין: "אתה חייב עכשיו לוותר למען עם ישראל"

זקן רבני הציונות הדתית: "30 מנדטים לנתניהו - איך זה לא רצון העם?"
הרב חיים דרוקמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע תחילת המגעים לקואליציה וסבב ההמלצות אצל הנשיא שקרב, זקן הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן התייחס הבוקר (שני) למצב הפוליטי הסבוך.

"העם בחר 72 בימין ו-48 לשמאל", אמר ב'כאן רשת ב' והמשיך, "בעניינים לאומיים צריך להוריד את הרשימה המשותפת ורע"מ, כלומר 37 מול 72. אין ספק שהעם רוצה ממשלה כזאת. העם אמר את דברו באופן חד משמעי".

"לליכוד ניתנו 30 מנדטים – פי חמישה ממה שניתן למפלגות אחרות, איך אפשר לומר שזה לא רצון העם? אני לא מדבר באופן אישי. מי שעומד בראש הליכוד זה לא ענייני", הוסיף.

בנוסף, הרב דרוקמן קרא ליו"ר 'תקווה חדשה' להצטרף לממשלת ימין: "אני קורא לגדעון סער, שאני באמת מעריך אותו, הוא חייב עכשיו לוותר למען עם ישראל והמשך ממשלתו היציבה והמשך התקדמות התהליך הציוני במדינת ישראל".

"אפשר להתיר נדר", התייחס הרב להבטחה של סער לא לשבת עם נתניהו והמשיך, "יכול לבוא גדעון סער ולומר שלמען עם ישראל ועתיד ההתיישבות וכל הערכים שהוא מאמין בהם אין לו ברירה והוא צריך להצטרך לממשלת הימין. כך צריך להיות, לא להסתמך על מנסור עבאס".

"יהודים אחראיים צריכים לבטל את רצונם האישי על מת שתהיה ממשלה יציבה בישראל. באופן יחסי הליכוד זה הרוב. מה אפשר לעשות? במציאות הנוכחית אין ברירה אחרת", הוסיף.

ראש ישיבות בני-עקיבא פסל את האפשרות של ישיבה בממשלה בהימנעות עבאס: "הוא לא מכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית – זה הכל. לא צריך להישען על רע"מ. יש 65 מנדטים לימין".

הרב חיים דרוקמן גדעון סער הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד