י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נופף בסכין

חיפה: בן 33 ניסה לדקור שוטרים - ונורה למוות

המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בבדיקה, לאחר שתושב חיפה נורה למוות אחרי שאיים על שוטרים סכין | השוטרים הוזעקו למקום בעקבות דיווח של תושבים על אדם שמשתולל עם סכין בידו | הירוי פונה לבית החולים רמב"ם, אך שם מת מפצעיו

חיפה: בן 33 ניסה לדקור שוטרים - ונורה למוות
הזירה בחיפה צילום: דוברות המשטרה

גבר כבן 33, תושב חיפה, נורה היום (שני) על יד שוטרים, לאחר שעל פי החשד השתולל עם סכין ברחובה של עיר. לפי המשטרה, החשוד ניסה בהמשך לדקור את השוטרים - ולכן נורה.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום, העניקו לאיש שנפצע קשה טיפול רפואי לאחר, אך לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו. המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה כי פתחה בבדיקת האירוע והתנהלות השוטרים בשטח.

האירוע החל כאשר תושבים בשכונת ואדי ניסנאס בחיפה דיווחו למשטרה על אדם המשתולל ומנוף עם סכין. השוטרים שהגיעןו זירה חשו איום מצד החשוד ופתחו לעברו בירי.

מהמשטרה נמסר כי "מבדיקה ראשונית עולה שוטרים שהגיעו למקום, זיהו את החשוד וניסו לעוצרו. לאחר שהחשוד ניסה לדקור אותם, ירו לעברו וניטרלו אותו כאשר אחד מהשוטרים נפצע באורח קל"

טעם המחלקה לחקירות שוטרים נמסר: "המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה פתחה בבבדיקת אירוע הירי בחיפה. עם היוודע המקרה הגיעו חוקרי מח״ש לזירת הארוע והחלו בבדיקת נסיבות ביצוע הירי".

ירי איומי סכין חיפה המחלקה לחקירת שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד