כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
עושה שרירים

ח"כ גפני שוב מסנן את נתניהו: "תנו לי לחשוב"

כמעשהו בליל הבחירות, כך גם כעת עם החיפוש אחר אצבעות לקראת הטלת מלאכת הרכבת הממשלה | גפני בפרץ של זעם על התנהלותו של נתניהו, ובשונה מיו"ר ש"ס, מסרב להביע את התמיכה שראש הממשלה כה זקוק לה

ח"כ גפני שוב מסנן את נתניהו: "תנו לי לחשוב"
גפני ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נשיא המדינה רובי ריבלין נערך לתחילת ההמלצות של חברי הכנסת על מועמד מוסכם שיקבל את מלאכת הרכבת הממשלה, החל מיום שני הקרוב. בתוך כך, באיחור לא אופייני, החלו להישמע תזוזות והתארגנויות בצד הימני של המפה הפוליטית.

לאחר שהשמאל רובו ככולו מגובש מאחורי יאיר לפיד יושב ראש יש עתיד, בימין עד לבוקר זה (שני) המצב היה מנומנם למדי. על פי הדיווחים בזירה הפוליטית, הסיעות החרדיות קיבלו בקשה מטעם ראש הממשלה נתניהו, להביע תמיכה בגוש שבראשותו.

יושב ראש יהדות התורה, ח"כ משה גפני, על פי הדיווחים מסרב להביע את התמיכה המדוברת. ועל פי מיכאל שמש עיתונאי 'כאן 11' אומר גפני: "תנו לי לחשוב".

יצוין כי סיעתו, דגל התורה, צפויה מחר להתכנס לישיבת סיעה. ואולי בשונה מליל הבחירות אז כזכור הביע גפני את זעמו על נתניהו ששתה את קולות הציבור החרדי עבור סמוטריץ', בכך שלא ענה לשיחותיו. אך תוך זמן קצר התקפל גפני וענה לשיחה של נתניהו. אולי הפעם זה יחזיק עד כינוס הסיעה מחר.

מנגד יושב ראש תנועת ש"ס אריה דרעי כתב הבוקר בחשבון הטוויטר שלו כי :"שס תמליץ על בנימין נתניהו כראש הממשלה כפי שהתחייבה במערכת הבחירות. שס תפעל להקמת ממשלה ימנית בראשות נתניהו שתשמור על הזהות היהודית של המדינה ותפעל למען השכבות החלשות".

לסיום כתב: "שס קוראת לכל מפלגות הימין, בעיקר לימינה ולתקווה חדשה, להתעלות מעל כל השיקולים האחרים ולהצטרף לממשלת ימין מלא בראשות בנימין נתניהו".

מוקדם יותר היום פנה שר הביטחון בני גנץ ללפיד, בנט וסער וקרא להם לקיים בדחיפות פגישה מרובעת בכדי לפתור את הפלונטר הפוליטי ולמצוא את הדרך להחליף את נתניהו. "קראתי למנהיגי גוש השינוי לשבת בהקדם האפשרי בכדי שנוכל להקים ממשלה ישרה ולעצור את שלטון נתניהו".

משה גפני בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד