י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
גג המריבה

שוב בכותרות: אהוד אולמרט תובע את שכניו

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שוב בכותרות | לאחר שהגיש נגד שכניו בקשה להפסקת השימוש בגג הפנטאוז שבבעלותו, הגיבו השכנים בכתב הגנה מושחז נגדו ונגד רעייתו

שוב בכותרות: אהוד אולמרט תובע את שכניו
אהוד אולמרט צילום: משה שי, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר, העבריין המורשע אהוד אולמרט, מתגורר בתקופה האחרונה יחד עם רעייתו עליזה בפנטהאוז שרכשו באזור כיכר המדינה בעיר תל אביב.

בזמן האחרון סוערות הרוחות בבניין ששופץ במסגרת תכנית תמ"א 38, ועליו הוסיפו שני פנטהאוזים, שבאחד מהם מתגוררים בני הזוג אולמרט.

הסערה החלה לאחר ששכניו של ראש הממשלה לשעבר הקימו על הגג 'מקום התכנסות', הניחו שם ספות ועוד ציוד למפגשים ביניהם ובין חבריהם. השכנים הגדילו לעשות ומתכננים לרצף את המקום, על מנת להקל את השהות של הנוכחים.

בני הזוג אולמרט, המתגוררים כאמור בפנטאהוז שבקומת הבניין העליונה, הגישו תביעה נגד שכניהם, לאור השימוש המנוגד לחוק בגג הבניין.

על פי הדיווח ב'כלכליסט', השכנים הגישו כתב הגנה, אשר מתבסס על הטיעון הבא: "אהוד ועליזה אולמרט חשים עצמם מורמים מעם ומזלזלים בשכנים". השכנים מצידם טוענים כי מדובר בנכס משותף.

"הגשת הבקשה נעשית בלית ברירה של ממש, לאחר שהמבקשים עשו כל שבידם לנסות ולהגיע להבנות תוך שמירת יחסי שכנות טובה. אולם נראה כי חלק מדיירי הבניין מטרתם אחרת, ובימים האחרונים גמרו אומר בליבם לעשות בגג כבשלהם, להפוך את הגג המשותף שנועד להצבת מתקנים טכניים למקום התכנסות של דיירים ומוזמניהם" צוטט כתב התביעה של בני הזוג אולמרט ב'כלכליסט'.

תביעה משפטית סכסוך שכנים אהוד אולמרט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד