ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
מכחישים את הדיווחים

משרד הבריאות מזהיר: אין מספיק חיסונים

"קיים צורך חשוב ברכש מיליוני חיסונים נוספים" טוענים במשרד הבריאות, ומסבירים כי מדובר: "במטרה להתכונן לתרחישים שונים כמו מנת דחף, חיסון ילדים מעל גיל 12, וכן מתן אפשרות לחיסונים עמידים למוטציות העשויות להגיע"

משרד הבריאות מזהיר: אין מספיק חיסונים
מתחם חיסוני קורונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד קברניטי המדינה עסוקים בהתקוטטות סביב אישור וסגירת העסקאות מול חברות החיסונים, כשכחול לבן מובילה את הקו הניצי נגד החלטות הממשלה. ולאחר שנתניהו שוחח אמש עם מנכ"ל חברת פייזר וביקשו להמתין עוד קצת לסיכומים. פרסמו הבוקר (שלישי) במשרד הבריאות הודעת אזהרה מיוחדת בנושא.

בפתח ההודעה נאמר: "בעקבות דיווחים כוזבים על כמויות החיסונים שיש בישראל, אנחנו מבקשים להבהיר, תוך שמירה על הסכמי הסודיות של ישראל עם חברות החיסונים, שבישראל קיים מלאי רק עבור סבב החיסונים הנוכחי".

"קיים צורך חשוב ברכש מיליוני חיסונים נוספים" טוענים במשרד הבריאות, ומסבירים כי מדובר: "כדי להתכונן לתרחישים שונים כמו מנת דחף, חיסון ילדים מעל גיל 12 (לאחר שהמחקרים וה FDA יאשרו זאת), וכן מתן אפשרות לחיסונים עמידים לווריאנטים שעשויים להגיע".

עוד נטען בהודעת משרד הבריאות: "בזכות החיסונים ישראל הראשונה לצאת ממשבר הקורונה. בזכות הרכש שאנחנו מבקשים לעשות ישראל תמשיך להיות המדינה המוגנת בעולם מקורונה".

לסיכום נאמר: "אין להקל ראש באחת הרכישות החשובות שמדינה יכולה לעשות בעת הזאת".

משרד הבריאות חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד