י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
איבריו תוכננו לתרומה

רגע לפני שנותק ממכשירי הנשמה, הצעיר החל לנשום

נער בריטי הוכרז כמת לאחר שנפגע על ידי טנדר - אך שעות לפני ניתוק מכשירי הנשמה והוצאת אבריו לתרומה, הוא החל לנשום ומתחזק מיום ליום

רגע לפני שנותק ממכשירי הנשמה, הצעיר החל לנשום
לואיס רוברטס צילום: באדיבות המשפחה

לואיס רוברטס, בן ה-18, נפגע מרכב בעיירה ליק בסטאפורדשייר אנגליה ב-13 במרץ, הוא שכב בבית החולים האוניברסיטאי רויאל סטוק, אך למרות שלא ניתן לו שום סיכוי לשרוד אפילו ארבעה ימים לאחר התאונה, ולאחר שנמסר למשפחתו שהוא מת מוות מוחי, הצעיר עשה קאמבק מופלא.

"לאחר שנפרדנו מלואיס המשפחה הקרובה הסכימה באומץ לתרום את איבריו כדי להציל את חייהם של שבעה אנשים אחרים", אמרה קלואי רוברטס, שארגנה גיוס תרומות למשפחה.

ארגון התרומות ותכנון תרומת איבריו הקנה ללואיס זמן נוסף לפני כיבוי מכונת הנשמה, ושעות ספורות לפני הניתוח של לואיס להוצאת איבריו, הוא החל לנשום שוב בכוחות עצמו. היא סיפרה כי זה היה "נס שכל משפחה יכולה לאחל לעצמה לעבור אם נאמר להם שאין סיכוי".

על פי הדיווח, לואיס, החל להגיב ולהזיז את ראשו, איבריו ופיו, "כל יום הילד הזה מתחזק, אנשים רבים ביקשו לשלוח כסף עבור לואיס, כל כסף שיישלח יהיה עבור לואיס כשהוא יהיה בבית ויעמוד על רגליו", אמרה קלואי. "אנחנו רק רוצים לומר כמשפחה תודה רבה, ואנחנו אסירי תודה על התפילות של כולם ועל האיחולים ללואיס", הוסיפה.

בריטניה מכונת הנשמה תרומת אברים תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד