כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
משוואה בלתי פתירה

דיווח: התנאי של לפיד לבנט בתמורה לראשות

יאיר לפיד, נפתלי בנט, גדעון סער ובנימין נתניהו במאבק איתנים | על פי הדיווחים לפיד מסכים לתת לבנט התחייבות על המלצה לראשות הממשלה, תמורת התחייבות לא לחבור לנתניהו אם הוא יקבל את המנדט

דיווח: התנאי של לפיד לבנט בתמורה לראשות
בחירות 2021 לכנסת ה-24 צילום: צלמי פלאש 90

הסיטואציה המתרחשת בימים אלו בזירה הפוליטית הופכת את הפוליטיקאים לאומללים במיוחד. בבחינת אוי לי מיצרי ואו לי מיוצרי. אוי לי אם אסכים ואוי לי אם לא אסכים.

יאיר לפיד מתעקש על המלצה ישירה ליש עתיד לפני סיכום כלשהו על זהות ראש הגוש. הוא כבר נכווה מבני גנץ, והוא לא מתכוון לעבור את ההשפלה שוב.

גדעון סער מצידו מנסה למצב את עצמו כאלטרנטיבה שלטונית, והוא בחר ההימור אופוזיציוני קשוח במיוחד. מנגד ניצב בנט. הוא לא יחבור לערבים אם לא לראשות ממשלה מובטחת, וגם אז זה לא ברור שזה מהלך חכם מצדו. מנגד ההתעקשות לא להצטרף אל נתניהו וקיום הבטחת הבחירות. ממצב את כולן במשוואה בלתי פתירה.

על פי הדיווח של דפנה ליאל בערוץ 12 בסופו של דבר נכנע לפיד והעביר מסר לבנט לפיו הוא מוכן לוותר על המקום הראשון ברוטציה, "אם תתחייב שלא תלך עם נתניהו אם תקבל מאיתנו את המנדט".

מנגד אצל בנט מפחדים להתנתק מגוש הימין עוד לפני שהוא בטוח שבאמת ניתן להרכיב ורואים בזה תנאי שנועד להכשיל. דבר שיגדע כל חלום עתידי על מפלגה מימין לליכוד.

יאיר לפיד נפתלי בנט ראשות הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד