ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מאה ימים למותו

מרגש: ספר תורה הוכנס לזכרו של הנער אהוביה סנדק · צפו

100 ימים לאחר שנהרג, חבריו של הנער שנהרג במהלך מרדף משטרתי, ערכו הכנסת ספר תורה לעילוי נשמתו בהשתתפות רבנים ומאות משתתפים | "הרבה אנשים התחזקו בתורה בזכות דמותו" | צפו בתקציר מהאירוע המרומם

מרגש: ספר תורה הוכנס לזכרו של הנער אהוביה סנדק · צפו
הכנס"ת לעילוי נשמת אהוביה צילום: מתוך הסרטון

ספר תורה לעילוי נשמת הנער אהוביה סנדק הוכנס אתמול (רביעי) לארון הקדוש לזכרו. הכנסת ספר התורה התקיימה ביום המאה למותו, במקום מגוריו.

כזכור, אהוביה נרדף על ידי שוטרים לאחר שנחשד, יחד עם חבריו, כי רצה לזרוק אבנים על ערבים. במהלך המרדף רכבם של הנערים התהפך, ואהוביה יצא משם ללא רוח חיים.

בעקבות האירוע התקיימו הפגנות מחאה רבות בישראל בהשתתפות אלפים. המפגינים מחו על מותו של סנדק ודרשו לפתוח בחקירה בידי גורם עצמאי.

אמש ערכו לו חבריו יחד עם מאות אנשים הכנסת ספר תורה לזכרו, בין היתר השתתפו באירוע הרב דב ליאור, הרב שמואל אליהו, הרה יהושע מרדכי שמידט, הרב דניאל כהן, גבע ראפ, רבנים נוספים, חברי כנסת ואנשי ציבור.

ראם ברנשטיין, מארגן האירוע, סיפר: "היום אנחנו מציינים 100 ימים להרג של אהוביה ז"ל, מטרת הסרטון, מסיום הש"ס והכנסת ספר תורה, זה להראות אירוע חיובי, עם הגוון המיוחד של נערי הגבעות, אירוע זה של הכנסת ספר התורה וסיום ש"ס של יותר מ-1,000 יהודים".

"הסרטון בא להראות את דמותו ואישיותו המיוחדת של אהוביה שגרמה לחיבור גדול בעם ישראל, הרבה אנשים התחזקו בתורה ויראת שמיים בזכות דמותו ואישיותו המיוחדת", סיכם.

אהוביה סנדק הכנסת ספר תורה הרב ליאור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד