ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"גרמניה של שנות ה-30"

מכחישת השואה תרצה עונש מאסר בגלל אמירות אנטישמיות

פעילת הימין הקיצונית הבריטית תרצה עונש מאסר לאחר שהאשימה את היהודים בהפיכת ילדיהם ל"טורפים פסיכופתים ומנהלים של כל מה ששווה לשלוט בו"

מכחישת השואה תרצה עונש מאסר בגלל אמירות אנטישמיות
אילוסטרציה צילום: unsplash

אליסון שאבלז, בת 57 מסנט ג'ון ווד לונדון - בריטניה, נמצאה אשמה בעבירת הסתה ביום רביעי, ונגזרו עליה עונש מאסר בן שמונה עשר שבועות, מהם היא תרצה תשעה שבועות בפועל מאחורי סורג ובריח.

בבית משפט השלום בווסטמינסטר נטען כי שאבלז הסיתה ברשתות החברתיות נגד יהודים. היא כתבה בין היתר "כל מה ששווה לשלוט בו יהודים ישלטו בו" והאשימה את היהודים בהפיכת ילדיהם ל"טורפים פסיכופתים". היא גם אמרה שהיהודים נרדפו בגרמניה הנאצית מכיוון שהם "התנהגו בצורה מסוימת, כפי שאנו רואים היום", וכי "יש לגרש כמה יהודים".

סטיבן סילברמן, מארגון "קמפיין נגד אנטישמיות ", אמר "את דעותיה הדוחות של אליסון שאבלז על יהודים ניתן לייחס לגרמניה של שנות השלושים". אתר Jewish News מדווח, כי "למרות שכבר הורשעה בעבירות דומות בעבר, היא המשיכה, בזמן שריצתה עונש על תנאי על הסתה דומה באינטרנט, והמשיכה להקצין את עמדותיה ולשכנע אחרים לדרך השנואה שלה על העם היהודי.

"פסק הדין והעונש של היום מעניקים סוף סוף לקהילה היהודית צדק והגנה מפני מי שעשה ייעוד מתוך הכחשת השואה והפעלת יהודים, זה גם מעביר מסר ברור לאלו שעלולים להתפתות ללכת באותה דרך", כתב סילברמן.

הכחשת שואה בריטניה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד