י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תיקי האלפים

ביהמ"ש הכריע: נתניהו יתייצב לדיון; קיבל פטור מעדויות ישועה

בית המשפט הכריע כי ראש הממשלה נתניהו חייב להתייצב לדיון בשלב ההוכחות במשפטו שיתקיים ביום שני הקרוב, אך פטר אותו מלהיות נוכח בעדויות מנכ"ל אתר 'וואלה' לשעבר אילן ישועה

ביהמ"ש הכריע: נתניהו יתייצב לדיון; קיבל פטור מעדויות ישועה
נתניהו בבית המשפט בדיון הקודם צילום: עמית שאבי, פלאש 90

שופטי בעת המשפט המחוזי בירושלים קבעו היום (חמישי) כי ראש הממשלה נתניהו חייב להתייצב לדיון שלב ההוכחות במשפטו שיתקיים ביום שני הקרוב. יחד עם זאת, בית המשפט קיבל את עמדת פרקליטיו של נתניהו ופטר אותו מלהיות נוכח בעדויות מנכ"ל אתר 'וואלה' לשעבר אילן ישועה.

הבוקר הודיעה הפרקליטות לבית המשפט כי היא דורשת את התייצבות ראש הממשלה נתניהו בדיון שצפוי להתקיים במשפטו ביום שני הקרוב. הדיון, אמור לפתוח את שלב ההוכחות בתיקי האלפים, וצפויים להגיע אליו חלק מהעדים.

אמש (רביעי) הודיעו עורכי דינו של נתניהו, כי הם מבקשים לפטור את נוכחותו מעדות מנכ"ל אתר 'וואלה' לשעבר אילן ישועה, עד התביעה המרכזי בתיק 4,000, בדיון בבית המשפט המחוזי. "כיוון שלראש הממשלה לא היה קשר עם אילן ישועה, וממילא נוכחותו אינה תורמת לדיון בשום צורה, פרקליטי ראש ראש הממשלה יבקשו לפטור אותו מהשתתפות בחקירותיו של ישועה", מסרו עורכי דינו.

"זו בקשה מקובלת בתיקים בהיקפים דומים", הוסיפו הפרקליטים. בתגובת הפרקליטות לבית המשפט נכתב כי "המאשימה סבורה שיש טעם ממשי לנוכחותו של הנאשם בנאום הפתיחה, שהינו מעמד הפתיחה של פרשת התביעה כולה".

מדובר "הן בהיבט של משמע הדברים על ידי הנאשם באופן בלתי אמצעי, והן בהיבט של מראית פני הצדק", ציינו בפרקליטות.

בית המשפט משפטו של בנימין נתניהו אילן ישועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד