י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
דקות לפני הנאום

גנץ לוחץ על עבאס: "זה יהיה סופך הפוליטי"

בעוד אזרחי ישראל דרוכים לקראת נאומו של יו"ר רע"מ שיחל בשעה 20:00, יו"ר כחול לבן בני גנץ שכמו כולנו עדיין לא יודע מה יהיו תוכן הדברים פונה לעבאס: "אתה מייצג 160 אלף אזרחים שביקשו עתיד טוב יותר. אל תפקיר אותם למזימת אפריל של ביבי. זה יהיה סופך הפוליטי"

גנץ לוחץ על עבאס: "זה יהיה סופך הפוליטי"
בני גנץ צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

דקות לפני נאומו של יו"ר רע"מ מנסור עבאס בנצרת, יו"ר כחול לבן בני גנץ מנסה לשכנעו לתמוך דווקא בגוש השמאל ״השינוי״, כשהוא משגר סל התחייבויות לעבאס בתמורה לתמיכתו בגוש שמחרים את בנימין נתניהו.

״אזרחי ישראל הערבים הם אזרחים שווי זכויות- שנפגעו בין השאר רק בשנים האחרונות משורה של פעולות שהוביל נתניהו. חוק הלאום שהוא קידם, ביטול ודחיית היישום של ההחלטות על הסדרת ההתיישבות הבדואית בנגב, עצימת העין מהיעדר הטיפול בפשיעה בחברה הערבית. זה לא השתנה, וזה לא ישתנה", פותח גנץ את דבריו שנכתבו בערבית.

כשהוא פונה ישירות לעבאס ולתומכיו, ״עכשיו, כשהוא צריך אתכם, הוא יספר סיפורים ויבטיח הכל- הוא משקר.
כל מה שהוא רוצה זו הצבעה אחת, לבטל את הממשלה הפריטטית, ואז כשלא יצטרך אתכם יותר, כל ההבטחות יכנסו לפח הזבל של ההיסטוריה״.

״אני מתחייב בפניכם״, פונה גנץ, ״לאחר שדיברתי עם כל החברים לגוש השינוי- החברה הערבית רק תרוויח אם תוקם פה ממשלה אחרת, ישרה. אנחנו נדאג לשוויון לכל אזרחית ואזרח, נעדכן, נתקצב ונשפר את התוכנית למיגור הפשיעה בחברה הערבית, נחזק את מערכת החינוך ביישובים הערבים, ונעשה את ההתאמות הנדרשות בחוקי התכנון והבנייה״.

עוד מוסיף גנץ בפניה ישירה למנסור עבאס, ״אתה מייצג 160 אלף אזרחים שביקשו עתיד טוב יותר. אל תפקיר אותם למזימת אפריל של ביבי. זה יהיה סופך הפוליטי, וטרגדיה פוליטית לכל אזרחי ישראל״.

בני גנץ מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד