כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"לא יקרה"

במפגש במוצ"ש: זה מה שיבקש בנט מלפיד

בסביבתו של יו"ר ימינה בנט מבהירים הערב כי מטרתו של בנט בפגישה עם לפיד במוצאי החג הקרוב, היא לשכנע אותו להמליץ עליו אצל הנשיא ולא להיפך | בסביבת לפיד קובעים: "לא יקרה"

במפגש במוצ"ש: זה מה שיבקש בנט מלפיד
בנט ולפיד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המערכת הפוליטית דרוכה לקראת המלצות ראשי המפלגות אצל הנשיא בשבוע הבא. הערב (חמישי) נתן יו"ר רע"מ מנסור עבאס נאום בו פנה בעיקר לצד הימני הישראלי וכן לציבור בוחריו ודיבר בשבח הדו-קיום של כל הדתות בישראל.

אך מי שעומד במרכז וככל הנראה שרוי במתח הוא דווקא יו"ר ימינה נפתלי בנט שממפלגתו דווח היום כי הוא מתעד לפגוש כבר מחר את ראש הממשלה נתניהו במטרה לדון עמו על הרכבת ממשלה קודם ההמלצות אצל הנשיא, ובמוצאי החג יפגוש בנט את יו"ר יש עתיד יאיר לפיד שרואה עצמו כמועמד של המרכז-שמאל.

לפי הערכות, בנט כעת בודק מה יקבל מכל צד ולפי זה יחליט לנכון כיצד לנהוג. אך בנט, בבואו לפגוש את לפיד, עומד בבעיה שכן קודם הבחירות הכריז בשידור חי כי לא יסייע ללפיד להיות ראש ממשלה - אף לא ברוטציה.

הערב מפרסמת כתבת הכנסת של 'כאן 11' יערה שפירא כי מסביבתו של נפתלי בנט מבהירים כי אין בכוונתו כלל להמליץ בשבוע הבא על יאיר לפיד אצל נשיא המדינה וכי כל מטרתו בפגישה ביניהם היא לנסות לשכנע את לפיד להמליץ עליו - לא לבקש הבטחות בתמורה להמלצה על לפיד. בסביבת לפיד הגיבו לדברים ואמרו חד משמעית: "לא יקרה".

 

נפתלי בנט יאיר לפיד המנדט להרכבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד