ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
המסר מסביבת נתניהו

ברע"מ ערכו סקר מקיף קודם נאומו של מנסור עבאס

מפלגת רע"מ ערכה סקר מקיף בקרב תומכיה קודם נאומו של מנסור עבאס במטרה לבדוק את מידת הלגיטימציה שלהם למהלך ההיסטורי. עוד דווח כי מנסור עבאס קיבל מסרים מסביבת נתניהו שביקשו נאום שיסייע לשכנע את הציבור הימני

ברע"מ ערכו סקר מקיף קודם נאומו של מנסור עבאס
מנסור עבאס צילום: דוד כהן, פלאש 90

נאומו של יו"ר רע"מ מנסור עבאס תפס הערב את מירב הכותרת כשלראשונה יו"ר מפלגה ערבי פותח באופן רשמי במשא ומתן על תמיכה בממשלת ישראל.

בחדשות 12 פרסם עמית סגל כי קודם נאומו בחנו ברע"מ באופן יסודי את הלך הרוח בקרב תומכי המפלגה במטרה לבחון את מידת הלגיטימציה שלהם למהלך הדרמטי.

מסקר שערכו ברע"ם קודם הנאום עלה כי התומכים נותנים לעבאס את המנדט להליכה עם כל צד בגוש הפוליטי.

לפי סגל, ההתלבטות של עבאס כעת היא האם ללכת עם נתניהו לממשלת ימין יציבה, או להצטרף לממשלת שמאל בעייתית ומרובת ראשים שסביר להניח שלא תחזיק מעמד זמן רב.

לדברי סגל, מבחינת יו"ר רע"ם, בממשלת ימין יהיה לו קל יותר להתנהל, זולת הסוגיה המדינית, אם כי מנסור לא סובר שהנושא הזה יעלה על הפרק בקדנציה הקרובה.

סגל סיפר כי מטרת נאומו של עבאס הייתה להגיע לאוזניים של כל השותפים הפוטנציאליים להקמת ממשלה - מראשי המפלגות ב"גוש השינוי" ועד לנתניהו, זאת מכיוון שברע"ם מתכוונים להשאיר את הדלת פתוחה לשתי האפשרויות.

לפי סגל, גורמים בסביבתו של נתניהו העבירו מסר לפיו נאום משכנע וחזק שיכיל אמירות היסטוריות, יכול אולי לשכנע את השותפים הפוטנציאליים שמתנגדים לשיתוף פעולה כלשהו עם הערבים.

 

בנימין נתניהו מנסור עבאס מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד