י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נס בעיר החרדית

'חיבור פיראטי' הוביל לפיצוץ בצינור הגז: "נמנע אסון" • צפו

כירת בישול שהותקנה באופן 'פיראטי', גרמה לפיצוץ נפחי שנוצר בחיבור עם צינור הגז | הפיצוץ הוביל לשריפה שב"ה הסתיימה ללא נפגעים | בכבאות והצלה שבים ומזהירים: "חל איסור חמור על ביצוע עבודות גז ללא טכנאי מוסמך" | צפו בתיעוד

'חיבור פיראטי' הוביל לפיצוץ בצינור הגז: "נמנע אסון" • צפו
השריפה במטבח הבית צילום: כבאות והצלה יו"ש

לוחמי האש מתחנה אזורית בנימין הוזעקו היום (חמישי) לדירת מגורים במודיעין עילית לאחר ששריפה פרצה במטבח הבית. לפי הערכה, השריפה התלקחה כתוצאה מפיצוץ נפחי שאירע בחיבור צינור גז שנעשה באופן לא תקין.

בכבאות והצלה אמרו הערב כי "נמנע אסון כבד". לוחמי האש הצליחו להשתלט על השריפה במהירות, והאירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש. בכבאות והצלה מעריכים כי הפיצוץ והשריפה היו עלולים לגרום לפגיעה קשה בתושבי הבית.

"כשהגענו למקום", מתאר מפקד הצוות רס"ר ברוך זקן, "הכווינו אותנו לעבר אחת מדירות הבניין. כשחדרנו פנימה, הבית היה אפוף עשן ובעקבות כך ביצענו פעולות שחרור עשן, וכן סריקה לשלילת המצאות לכודים בבית". לדבריו, "מקור השריפה היה במטבח הדירה".

מתחקור ראשוני של כבאות והצלה מחוז יו"ש עולה כי בעלת הבית ניסתה להדליק את כירת גז, ובעקבות כך נוצר פיצוץ. שוטר שהגיע למקום סגר את ברז הגז ובכך מנע את המשך השריפה.

עוד עולה, כי מדובר בכירה חדשה שנקנתה לפסח, וכי לא הותקנה על ידי טכנאי גז. "דבר האסור בתכלית האיסור!", נמסר מכבאות והצלה. "החיבור הבלתי מקצועי גרם לכך שצינור הגז התנתק מהכירה והדבר יצר דליפת גז שגרמה לפיצוץ בעקבות כך".

 

שריפה פיצוץ גז מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד