י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"יש לנו מטרה אחת"

לאחר כשלוש שעות: הסתיימה הפגישה בין נתניהו ובנט

שני היריבים הפוליטיים בנימין נתניהו ונפתלי בנט נפגשו בשעות הצהריים לפגישה שארכה קרוב לשלוש שעות בלשכת ראש הממשלה בירושלים, בניסיון לגבש ממשלה ולפתור את הפלונטר הפוליטי בתום בחירות רביעיות ללא הכרעה | לשכת בנט: סוכם כי הצדדים יעמדו בקשר בהמשך

לאחר כשלוש שעות: הסתיימה הפגישה בין נתניהו ובנט
נתניהו ובנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי קרוב לשלוש שעות הסתיימה פגישתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ימינה חבר הכנסת נפתלי בנט, לקראת סבב ההתייעצות בבית נשיא המדינה שייחל ביום שני הבעל"ט. 

בשונה מהרגיל שבסופי שבוע הפגישות מתקיימות במעון הרשמי שברחוב בלפור, הפגישה החלה בשעה 13:00 והתקיימה בלשכת ראש הממשלה בירושלים.

לפני כניסתו ללשכת ראש הממשלה אמר נפתלי בנט לעיתונאים שהתקבצו בחוץ: "יש לנו מטרה אחת - להקים כמה שיותר מהר ממשלה טובה ויציבה שמטפלת באזרחי מדינת ישראל. לא נחסוך בשום מאמץ כדי להגיע לתוצאה הזאת".

בתום הפגישה שהסתיימה סמוך לשעה 16:00, נמסר מלשכתו של בנט: "השניים שוחחו על הצורך להקים ממשלה יציבה ומתפקדת בהקדם האפשרי וכן על האפשרויות להביא לכך בסיטואציה הפוליטית שנוצרה. סוכם כי הצדדים יעמדו בקשר בהמשך".

הפגישה לכשעצמה הינה היסטורית, שכן בין השניים שוררת איבה פוליטית זה עשור שנים ומפגש ארוך שכזה ביניהם מעלה תהיות והשערות למיניהן, על מה משוחחים השניים זמן כה רב.

במוצאי שבת צפוי נפתלי בנט להיפגש גם עם יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד לקראת יום שני - היום בו יגיעו נציגי המפלגות בזה אחר זה אל בית הנשיא ויאמרו לו על מי הם ממליצים להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה.

נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד