ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
דליפת ענק בפייסבוק

דלפו פרטים של למעלה מחצי מיליארד משתמשים, בהם צוקרברג עצמו

מנהל חברת הסייבר הישראלית 'האדסון רוק' פרסם בחשבון הטוויטר שלו את דבר הפרצה הגדולה ודליפת פריטיהם האישיים של למעלה מחצי מיליארד משתמשי הרשת החברתית | באתר 'ביזנס אינסיידר' בדקו חלק מהפרטים שהודלפו ומצאו אותם כמהימנים

דלפו פרטים של למעלה מחצי מיליארד משתמשים, בהם צוקרברג עצמו
רויטרס

הכל גלוי וידוע: האקרים הפיצו את פרטיהם האישיים של למעלה מחצי מיליארד משתמשים של הרשת החברתית 'פייסבוק', וכעת הם מסתובבים ברשת ועלולים להגיע לידיים זדוניות. 

על פי הדיווח ב'חדשות 12' חשף מנהל חברת הסייבר הישראלית 'האדסון רוק' בחשבון הטוויטר שלו את דבר הפרצה הגדולה והדליפה של פרטיהם האישיים של למעלה מחצי מיליארד משתמשי הרשת החברתית. עוד דווח כי אתר 'ביזנס אינסיידר' בדק חלק מהפרטים שהודלפו ומצא אותם כמהימנים.

יצוין כי לא מדובר רק בפרטי הכניסה לחשבונות המשתמשים, אלא מדובר הפצת פרטים אישיים רבים כמו כתובות אימייל כתובת מגורים ותאריכי לידה, עובדה המעמידה את אותם המשתמשים חשופים לתקיפות זדוניות בסייבר ולא רק.

ההאקרים הגדילו לעשות והפיצו גם את פרטיהם של מייסד פייסבוק עצמו מארק צוקרברג ושותפו. בין מאות מיליוני המשתמשים נמצאים גם כ-4 מיליון ישראלים. וכאמור לאחר שסורבה דרישת הכופר שלהם הופץ המידע לרשת.

בחברה מיהרו להתגונן ולהבהיר כי מדובר במחזור של חדשות ישנות. לטענת החברה כבר ב-2019 התפרסם דבר הדליפה, ובקיץ של אותה השנה תוקנה הפרצה שגרמה לדליפת המידע הגדולה.

פייסבוק דליפה אבטחת מידע מארק צוקרברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד