י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מזעזע

חשד: ילד בן 12 הרג דר רחוב - "מתוך שיעמום"

ילד כבן 12 בלבד, חשוד ברצח אנדרי טיומקין, דר רחוב בן 56 בחולון לפני כשבועיים | הוא נעצר לאחר חקירה של המשטרה אחרי שעל גופתו של טיומקין נמצאו סימני אלימות קשים | מחקירת הילד עלה כי הוא ביצע את המעשה "מתוך שיעמום"

חשד:  ילד בן 12 הרג דר רחוב - "מתוך שיעמום"
אילוסטרציה צילום: unsplash

ילד כבן 12, נעצר לאחרונה על ידי המשטרה, לאחר שעל פי החשד רצח חסר בית בעיר חולון באמצעות חפץ חד - ונמלט מהזירה. מפרטי האירוע החמור, שפורסם הערב לראשונה ב'חדשות 12', עולה כי הנער ביצע את המעשה ללא סיבה וכי לא היה לשניים היכרות מוקדמת.

האירוע התרחש לפני כשבועיים ברחוב טיומקין בחולון. שוטרים וכוחות ההצלה הוזעקו למבנה נטוש, שם נמצאה גופתו של אנדרי טיומקין בן 56. בתחילה נשלל החשד שמדובר באירוע על רקע פלילי ופראדמיקים של מד"א קבעו את מותו.

אלא, שנתיחה שבוצעה לאחר המוות העלתה כי טיומקין נהרג ככל הנראה כתוצאה מאלימות קשה שספג באמצעות חפץ חד. מהחקירה עלה כי הילד כבן ה-12 הגיע למבנה הנטוש יחד עם מספר ילדים נוספים, והכה בחסר הבית באמצעות החפץ. הילד נעצר ונחקר במשטרה. בהמשך הוא הועבר למעון סגור.

כעת, גם מערבותם של שאר הילדים שהיו במקום נבחנת עחל ידי המשטרה. יצוין, כי על גופתו של הקורבן נמצאו סימני אלימות, מה שמאשר שהוא אכן נהרג לאחר שהותקף.

עוד עלה מהחקירה כי הילד ביצע את המעשה החמור "מתוך שיעמום גרידא", וללא שהיה בין השניים עימות מקדים. חקירת האירוע נמשכת. בעקבות גילו הצעיר של החשוד, במשטרה ובפרקליטות שוקלים כיצד לקדם את התיק.

 

רצח חקירה חסר בית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד