י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הדריסה בקפיטול

המשפחה טוענת: "הבן שלנו לא מחבל, סבל מטראומת ראש"

בצל האבל הכבד על מותו של שוטר משטרת הקפיטול, משפחתו של הנהג הדורס שנורה למוות בזירה טוענת בתוקף כי אינו מחבל וכי סבל מטראומה בראשו. אחיו חשף טקסטים ששלח לו שעות לפני שביצע את המעשה שבדיעבד מתבררות כמילות פרידה

המשפחה טוענת: "הבן שלנו לא מחבל, סבל מטראומת ראש"
הדורס נוע גרין צילום: מהרשתות החברתיות שלו

משפחת הנהג שדרס שוטרים ודקר אחד מהם למוות מחוץ לבניין הקפיטול בוושינגטון, טוענת כי יקירם "לא מחבל", הוא "אולי סבל מטראומת ראש חוזרת ונשנית במהלך שנים של משחק כדורגל". כך אמרו בני המשפחה ביום שבת ל'וושינגטון פוסט'.

הנהג הדורס, נואה גרין בן ה-25, שנורה למוות בזירה, למד לתואר שני במנהל עסקים - אך סבל מ"דיכאון ומחלות נפש פוטנציאליות", אמרו במשפחה. "ייתכן כי צרותיו נבעו מטראומת ראש שהצטברה במהלך שנותיו בכדורגל, כולל כשחקן באוניברסיטת כריסטופר ניופורט בווירג'יניה". אמרו במשפחה.

לגרין הייתה היסטוריה של התנהגות מטרידה, והוא "רמז על כך לילה לפני ההתקפה", כך אמר אחיו ברנדן והוסיף כי "היה חולה מאוד בלילה שלפני הפיגוע ושלח לו טקסט מבשר רעות ביום חמישי", כך על פי ה'וושינגטון פוסט'.

הנהג הדורס כתב לאחיו שעות לפני: "אני מצטער, אבל אני פשוט הולך להיות חסר בית. תודה על כל מה שעשית" והמשיך "היית השראה בשבילי כשהייתי ילד". יממה לאחר מכן, דרס נואה עם מכוניתו שני שוטרים במתחם הקפיטול לפני שדקר את אחד מהם בסכין, וחוסל.

זירת האירוע.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', שוטר במשטרת הקפיטול נהרג ביום שישי לאחר שגבר נכנס בעוצמה עם מכוניתו בשני שוטרים מחוץ לבניין הקפיטול האמריקני ואז יצא בנוסף כשהוא אוחז בסכין ודקר אותם. זה היה המוות השני השנה עבור מחלקת המשטרה המקומית שעדיין מתאוששת מהפריצה של תומכי טראמפ ב-6 בינואר.

נהג המכונית דרס את השוטרים, זינק החוצה עם סכין בידו והחל לרוץ לעבר צמד השוטרים, כך אמר לעיתונאים מפקד משטרת הקפיטול יוגננדה פיטמן. השוטרים ירו בחשוד שמת בבית חולים.

המשטרה פרסמה כי השוטר ההרוג הוא וויליאם בילי אוונס, ששירת 18 שנה ביחידה של המחלקה. הרשויות אמרו כי לא קיים איום נוסף, אם כי אזור הקפיטול נסגר לזמן מסוים כאמצעי זהירות. לא היה שום קשר מיידי בין הפיגוע ביום שישי להתפרעות ב-6 בינואר.

גורמי אכיפת החוק זיהו את החשוד, נואה גרין בן ה-25. החוקרים חקרו את הרקע שלו ובדקו האם יש לו היסטוריה כלשהי של בריאות הנפש כשניסו להתחקות אחר המניע שלו למעשה. הם פעלו להשיג צווי חיפוש לחשבונות שלו ברשתות החברתיות.

גבעת הקפיטול אירוע דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד